Vânzător de muzica



Super Blog a dat o probă tare drăguță în care noi trebuie să fim vânzători și trebuie să convingem cumpărătorii să achizioționeze sistemul de boxe S2000Pro.Este o provcare deoarece nu am fost până acum în postura de vânzător dar cred că voi reuși,am avantajul că iubesc muzica dar în același timp mai am și ceva cunoștințe despre acest domeniu.
Primul lucru care l-aș face eu ar fii mereu să ruleze muzică diversă ca oamenii să audă claritatea redată de acest sistem de boxe.Până la urmă vorbim de vânzare în domeniul muzical,acest domeniu este mai special deoarece aici ai nevoie să simți și să auzi muzica.Aici este marea greșeală a magazinelor din acest domeniu,nu lasă diverse echipamente ca oamenii să le testeze,sunt doar ca exponante,iar dacă vrei să încerci ceva este un drum lung care pe mine ca și cumpărător mă obosește.Acum legat de muzica diversă,este o strategie bună deoarece dacă redai muzica diversă la sistemul pe care îl promovezi,ai șanse destul de mari ca oamenii să vină întâi mânați de curiozitatea de a descoperi melodia și după să descopere sistemul.Eu când am mai descoperit noi melodii și le-am ascultat acasă sunau diferit sau nu era transmis sunetul destul de clar;prin acestă metodă ușoară oamenii care și-au dat seama singuri de calitatea sistemului voi veni negreșit să-l achiziționeze.Mi se pare cea mai utilă metodă de a vinde un obiect în  această sfera muzicală,lăsăm obiectul să se vândă singur prin trasmiterea emoției.Din punctul meu de vedere,vânzările din sfera muzicală se fac doar prin claritatea emoției transmise,zic eu că alegi doar acele obiecte cu care rezonezi.

Dacă oamenii vin să mă întrebe despre informații,îi întâmpin cu un zâmbet.Poate nu întotdeauna că sunt om și mai am și zile proaste dar muzica influențează starea omului,și se poate schimbare starea și în acele zile proaste.Legat de zâmbet,este un lucru esențial și lipsește din păcate.Pentru mine este primul contact cu un vânzător,daca zâmbești îmi transmiți încredere și voie bună vin cu ușurință spre tine dar dacă ești  sobru,nu aș veni pentru că îmi transmiți energie negativă sau că treci printr-o perioadă grea și nu aș vrea să îngreunez și eu cu întrebările mele.
 Dacă oamenii totuși vin și vor să afle cât mai multe despre sistemul de boxe S2000Pro le spun că:
  • sistemeul are 4 moduri EQ:vocal,monitor,clasic și dinamic
  • pentru claritatea sunetului,acest sistem are o putere de 130 watt folosint un bass de5.5'
  • sistemul are o diafragmă din aluminiu și un set de înalte de ultimă generație(planar magnetic) pentru o acustică excelentă
  • există telecomandă prin  wireless pentru suporturile de conectare la sistem dar și pentru ajustarea volumului și schimbarea modurilor
  • suporturile de conectare sunt:coaxial,optic,RCA,AUX și bluetooth
  • finisajul complet de lemn de 18mm la panoul lateral dă un aspect elegant și luxos

Dacă sunt necunoscători și au fost mânați doar de calitatea superioară a sunetului,le dau câteva detalii despre firma Edifier ceea care produce sistemul."Din 1996 până în prezent, EDIFIER a crescut de la o companie mică, axată doar pe piața din China, până la o organizație internațională importantă, cu operațiuni în America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu și în regiunile Asia-Pacific. Integrată ca o companie pe verticală, EDIFIER și-a dezvoltat prin propriul departament de cercetare și dezvoltare secții ce fac ca un produs să fie realizat în totalitate în „curtea” proprie: design de produs, mase plastice, producție PCB, asamblare, serigrafie etc. Brandul EDIFIER este definit de trei concepte: pasiunea pentru sunet, pasiunea pentru design și pasiunea pentru calitate."Omul nu trebuie să fie cunoscător în domeniu să își dea seamă că o firmă care are propriul departament de cercetare și dezvoltate,este o firmă care iubește să transmită sunetul la cea mai bună calitate,transmite în același timp dragostea și respectul pentru această artă.
Un ultim truc care ar face orice vânzător să inspire încredere ar fii acela să nu insiste,de cele mai multe ori în goana de a face o vânzare se exagerează cu insistența.Dacă insiști mie îmi inspiri disperare,și mă gândesc dacă ceea ce vinzi este de proastă calitate,poate acel produs nu merită această etichetă dar de vină este omul care încearcă cu disperare să-l vândă.
 Cam aceasta ar fii experiența mea ca vânzător în acest domeniu,dacă aveți alte sugestii aș fii curioasă.
Cred că muzica este prin ea însăşi o vindecare. Este o explozivă expresie a umanităţii. Este ceva care ne atinge pe toţi. Indiferent de cultură, toată lumea iubeşte muzica.
imagine preluată de pe www.borcanulcucitate.ro

Comentarii

Postări populare