Confesiuni la o cafea

De câte ori vi s-a întâmplat ca mirosul de cafea să vă trezească o amintire pe care o credeați uitată sau una care v-a influențat cumva  viața?Sau câte întâlniri la cafea au fost martorii unei confesiuni sau a unui complot?Sau câte cafele la birou au fost necesare să vă vina inspirația atunci când credeați că v-a părăsit?Acestea sunt doar câteva din momentele în care cafeaua a fost cel mai bun prieten,confident sau singurul lucru pe moment care v-a ajutat să păstrați vie o amintire.Chestia frumoasă la cafea este că nu este necesar să o consumați ca să vă ajute,doar simplul miros al acesteia vă poate aduce la viață o amintire sau să vă dea inspirația de care aveați nevoie.
cafea
cafea
Astăzi vorbim despre cafea dar nu câte tipuri de cafea boabe există sau ce aparate s-au mai scos,ci doar de amintirile sau întâmplările în care cafeaua a fost prezentă.De curând mi-am văzut o prietenă din copilărie,ne știm de când aveam 6 ani și încă mai ținem legătura chiar dacă am crescut și avem fiecare o viață ocupată.Bineînțeles că ne-am întâlnit la o cafenea,alegem mereu cafeneaua deoarece mirosul ne atrage dar și oamenii care pentru puțin timp stau locului și își savurează cafeaua.Am început să depănăm amintiri de când eram mici și le făceam viață grea surorilor noastre sau de toți băieții din bloc care îi plăceam și ca să le atragem atenția "scăpam"mingea în terenul de fotbal.Am ținut-o așa o perioadă bună de timp până când mi-a dat bomba că este însărcinată.M-am bucurat enorm pentru ea,este genul de femeie potrivită pentru acest rol.Dar acesta nu este tot,mi-a dat un pliculet și m-a rugat să-l deschid.Eu încă eram eurofică și nu știam la ce să mă aștept,dar bomba cea mare deabia acum venea.În plic era o poză a bebelușului făcută la ecograf și o foaie unde scria dacă vreau să îi fiu nășică.În acel moment am început am izbugnesc în plâns din cauza emoților dar și a sentimentului că cineva are încredere că voi fii un bun "părinte spiritual" pentru copilul lui.Numai zic că și ea s-a emoționat iar după ce ne-am liniștit mi-a explicat că m-a ales din cauza felului meu diferit de a privi viața dar și că suntem ca niște surori care s-au ajutat de-a lungul timpului.
Închei spunând că este cea mai emoționantă întâmplare a mea la o cafea,aștept cu nerăbdare să îmi spuneți care a fost a voastră.:)

Comentarii

Postări populare