Iluminarea,un hobby devenit afacere


Bec vintage Edison 40W E14

Astăzi vorbim despre oameni pasionați de iluminare,oameni creativi  care au ajuns să facă o afacere interesantă.Pe lângă faptul că este interesant,oamenii au avut curajul și răbdarea să găsească și becuri vintage,ceea ce pentru mine este ceva wow,sincer este primul magazin unde am văzut așa diversitate de becuri vitage,nici nu știam că sunt aâtea.
 Magazinul despre care vorbim este SavElectro,care are un site super prietenos și foarte ușor de folosit.Cum am spus și mai sus,astăzi vorbim despre vintage.Dacă ar fii să îmi pot redecora camera din nou,aș folosi un bec vintage,doar să văd cum luminează.Sincer stau să mă gândesc că dacă aș avea unu,m-aș simți mai aproape de perioada în care Edison a inventat electricitatea.
Acest bec s-ar potrivi de minune cu un corp de iluminat vintage,ca să se completeze.Bineînțeles dacă doriți să faceți acestă schimbare,sfatul meu este să vorbiți întâi cu un design de interior,el este cel mai îndreptățit să poate spună ce se potrivește.Revenind la site,este rai pentru cine este instalator electric;dacă aveți întrebări legate de produse mereu este cineva online care să vă răspundă,deci aștept să îmi spuneți ce dorți sau ce v-ați cumpărat de pe site.:)

Comentarii

Postări populare