Să ne jucăm..cu mâncare



Zilele trecute din cauza vremii ploioase,eu și gașca mea am rămas acasă,și dacă tot nu aveam ce face am zis să depănăm ceva amitiri în timp ce mâncam mâncare chinezească.Nu voi intra în detalii cât de bună era mâncarea dar o să vă spun că am ajuns să spunem povești SF,și pentru că oamenii devin foarte ingenioși atunci când rămân în casă am decis să inventăm povești cu acele cutii goale de mâncare.Ca lucrurile să devină mai interesante am inventat "imagine box".Jocul în sine era ca cineva să se gândească la un obiect și trebuie să-l reproducă cu ajutorul cutiilor goale dar și a perechilor de bețișoare.Bineînțeles că l-am adaptat pe parcurs și am ajuns să facem animații 3D ca să ne putem da seama.La început fiecare a încercat să facă ceva cu 3 cutii dar îți dai seama că nu a ieșit nimic,dar după ne-am gâmdit să le folosim pe toate.Ne-au iesit lucruri faine,de exemplu o prietenă a reprodus ying-yang,nu a fost ca cel clasic dar ne-am dat seama într-un final ce este.:)) Eu am încercat să reproduc un păianjen,și-au dat seama dar toată lumea a râs că am folosit bețișoarele ca picioare și arăta disproporționat.După ce am încercat toți să creăm ceva,băieții au venit cu ideea să construim un robot.După ceva încercări ne-a ieșit și băieții au putut să-l miște ceva secunde până a ajuns din nou doar niște cutii goale și bețe,așa s-a termint momentul nostru de creație.
 V-am povestit ce am făcut noi deoarece am descoperit jocul Share and Play derulat de WU XING.Tot ce trebuie să faceți este să aveți o comandă în grup,să alegeți o provocare din cele 4 de pe http://shareandplay.wuxing.ro/ .construiți provocarea aleasă,îi faceți o poză și așa vă înscrieți în concurs. Premile sunt săptămânle iar marele premiu este un Smartphone Huawei P10 Lite. Pe 15 decembrie se v-a anunța marele câștigător.Așa că până atunci Share and Play!:)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare