Câteodata moda ne salvează

Answear demarează o super campanie  la care mă alătur și eu.Este vorba despre prezentarea unui eveniment în care piesele vestimentare au îndeplinit și alte roluri decât cele pentru care au fost concepute.Această campanie face parte dintr-o competiție.Ca să participi trebuie să încarci în social media un clip sau o fotografie cu hashtagul #WeAreTheAnswear și astfel poți câștiga un Fiat 500 și vouchere Answear,inclusiv premii garantate. Vă atașez clipul competiție ca să aveți o idee ,cine știe ce idei vă vin:) https://www.youtube.com/watch?v=elgB10VYXEk .

 O singură eșarfă și așa multe întrebuințări

Eșarfa este accesoriul meu preferat,acum că este toamnă am ales să încep cu el.Nu puține au fost dățile când o eșarfă m-a scos din belea,la sfărșit toată lumea mi-a spus că sunt o persoană creativă,dar hai să vă povestesc.Când am început facultatea am vrut să am un outfit matur așa că mi-am luat o geantă frumoasă.În ziua deschiderii nu știu ce ghinion am avut și mi s-a rupt geanta imediat ce am plecat de acasă.Am ținut-o cum am putut până am ajuns la metrou.Acolo mi-a venit mie idea de a folosi eșarfa pe post de baretă.A fost un artificiu bun care m-a ajutat să trec peste emoțile acelei zile.
 Eșarfa poate fii un accesoriu de păr foarte bun.Când aveam părul lung obijnuiam să îmi faci cozi împletite cu ajutorul eșarfei.Vă recomand acestă combinație,în special fetelor care vor să impresioneze băieți prin lucruri simple dar care au un impact mare.:)
 Eșarfa o mai poți folosi să îți faci un tricou,am pățit-o eu și a ieși ceva frumos.Deci eram la Namaste India,un festival dedicat culturii indiene și acolo am găsit diverse sariuri,și eu din pură curiozitate mi-am cumpărat un sari,doar că mi-am dat seama prea târziu că nu are un tricou.Am avut noroc cu o prietenă ingenioasă care cu o eșarfă m-a ajutat să am un sari complet.Așa că am putut sta în acea zi cu sariul,și surprinzător este că eșarfa a rezistat și s-a văzut și bine.

Trench-ul,noua casă a broșelor

 Da,ați citit bine,am descoperit acum câțiva ani cât de folositor poate fii un trench pe care nu îl mai folosești.Totul a început cu trench-ul pe care îl adoram dar din păcate s-a rupt.Nu am vrut să-l arunc și l-am păstrat o perioadă până mi-a venit ideea să agăț broșele mamei de el.La început nu a fost deacord dar în timp a văzut că este destul de folositor dar și frumos vizual/Încerc mereu să-l las la vedere ca invitații să îl vadă,și cine știe,poate vor adopta și ei acest concept.:)

Papionul,o bentiță chic

Iubesc accesorile masculine,și în special papionul.S-a dezvoltat destul de mult acest accesoriu,și acum îl putem găsi cu diferite modele.Primăvara mai fur câte un papion de la prieteni și le folosesc ca bentițe,cel mai amuzant este că oamenii nu își dau seama doar dacă le spuneam.Eu sunt fană Minnie,și mi se pare că prin acestă inițiativă îi fac pe oameni mai fericiți,încercați și voi și aștept o părere.
Acum pe moment m-am gândit că papionul poate fii folosit ca și jartieră,nu am folosit-o dar când o voi face vă anunț.Acum că mă gândesc ,pare mai sexy un papion decât clasica jartieră,nu mă refer la nuntă,ci la o întâlnire romantică.

Cam acestea sunt contextele în care am folosit articolele vestimentare altfel,aștept comentarile voastre cum le-ați folosit voi.:)



Comentarii

Postări populare