Târgul Gaudeamus 2017

Prima dată când am fost la acest târg și sincer am avut mari speranțe care s-au destrămat între timp.Am mers mai mult mânată de curiozitate dar și pentru că fac parte dintr-un Secret Santa unde tema este dăruirea unei cărți.Am mers joi pe la ora 13:00,ziceam că nu v-a fii aproape nimeni și voi fii singura pe acolo,bineînțeles că nu a fost așa și era foarte multă lume chiar dacă nu începuse weekendul.Din nou am omis să văd ce standuri vor fii,am zis că aici siur voi fii surprinsă plăcut dar nu a fost chiar așa.De când a aflat mama că voi merge,singurul lucru care mi-a spus este să îi iau multe cărți de la editura Litera,este editura care publică romane de dragoste de peste 10 ani.Nu au fost și m-am învărtit pe acolo de 2-3 ori,poate i-am omis eu.Păcat că nu au venit,să fiu sinceră pentru ei am venit mai mult,să văd ce cărți de dragoste pot lua mai ieftine.Ca edituri care le cunosc și voiam să cumpăr s-au numărat Corint,Trei și Rao;cei de la Rao m-au dezamăgit că erau cărți doar cu Dan Brown și cu Nicholas Sparks.Cel mai tare m-a enervat a fost că se lua un interviu și nimeni nu era binevoitor să te ajute dar așa se pierd clienți.La Trei am fost surprinsă de reduceri,acestea erau cam 5-10 lei mai ales ca cărți mai vechi,au cărți interesante dar o reducere de 5-10 lei nu mi se pare ceva wow,sincer au fost reduceri consistente de Black Friday.

Am fost plăcut surprinsă de editura Corint,am văzut acolo reduceri de 50% chiar dacă specificau că doar pentru miercuri și vineri.Poate este o editură pentru copii dar au multe cărți care eu ca adult le citesc,am cumpărat de aici "50 de zile înainte de sinucidere"de Stace Kramer.Am achiziționat-o cu 20 lei față de 40;un preț oky și o carte noua pe care voiam să o citesc de când am descoperit-o.Știu despre ce este vorba și o recomand tuturor care au gânduri sinucigașe,în carte tipa reflectează asupra vieșii ei timp de 50 zile înainte de a se hotărâ dacă să își ia viața.

Am luat și altă carte "Diana cu vanilie" de Diana Sorescu dar de la editura All,cartea v-a fii cadoul pentru Secret Santa dar înainte să o trimit o voi citi.Ce vă pot spune este că este vorba de o tipă care avea un blogg,deocamdată cam atât am citit dar voi face o recenzie.

Am uitat să zic că nu am luat cărțile de când le-am văzut,m-am învârtit pe acolo să văd ce cărți îmi fac cu ochiul,să nu zic că m-am amețit pe acolo și numai găseam standul de la Corint să iau cartea și eram panicată.Chiar dacă am fost după-masă erau workshopuri pentru diferite cărți dar și pentru copii.Pe lângă aceste edituri am avut și neplăceri,aceea de a vedea editurile universităților sau cea a Mitropoliei,ceea ce m-a deranjat...puteau fii alte edituri în locul acestora.

Cam asta a fost experiența mea,poate prea scurtă și poate că toate reducerile de care am auzit vor fii în weekend dar din ce am experimentat eu nu mi se pare cine știe ce dar voi reveni la anu dar în weekend să văd dacă îmi schimb părerea.Dacă ați fost aștept să îmi spuneți ce cărți v-ați luat.:)

Comentarii

Postări populare