Weekend prelungit

 A trecut weekeend-ul prelungit si eu personal ma simt mai obosita,nu ca as munci prea mult.
 Fie asa cum ma stiam imi facusem multe planuri ca na daca e vacanta ar trebui sa profit si sa imi fac "treburile"ca vacanta de Craciun sa fie doar de distractie.Miercuri si joi am lenevit si pot spune ca 1 decembrie m-a prins  dormind pana pe la vreo 11.Nimic special dar cad m-am trezit dea binelea mi-am readus aminte de copilarie cand ai mei ma duceau la parada,pot spune ca ii admiram pe toti militari,imi pareau niste super-eroi.Am spus asta deoarece de cativa ani incoace sunt farte spectica fata de bunatatea oamenilor si nu numai.
Asa cum spuneam 1 decembrie m-a prins lenevind dar seara am iesit la un"boarding game" cu niste prieteni.Seara aia a fost foarte reusita deoarece am cunoscut oameni faini si am invatat noi jocuri.
 Restul zilelor le-a petrecut lenevind si uitandu-ma la seriale,este ciudat cand nu ai servici stabil eu una m-am plictisit si am intrat intr-o stare de"leneveala  acuta".Nu stiu cat de benefica este deoarece nu am apucat sa fac lucrurile importante  dar sper ca lucrurile se vor imbunatati.
 Seara faina sa aveti si doresc sa aflu si eu pe unde ati petrecut cu ocazia acestui weekend prelungit.
 Peace and love,
  N

Comentarii

Postări populare