Perioada sesiunii si nu numai

Deci stiu ca nu am mai postat de mult dar sunt asa prinsa cu sesiunea si nu numai,daca tot suntem majoritatea cu sesiuni,teste,bac etc hai sa depan niste amintiri.:)))
 Sa incep asa mai matur  si spun ca aceasta luna este pentru elev/student cea mai grea perioada.:))) De abia ne-am dezmeticit din vacanta unde am baut,mancat ,petrecut si trebuie sa ne intoarcem la scoala si nu oricum ci direct la teste/examene etc:))) Cred ca cine a facut perioada asta de testari a fost cineva care ura relaxarea,cine pune perioada asta fix dupa sarbatori unde ne-am distrat si am utat de scoala,pentru mine este trist  trece Anul Nou si deodata trebuie sa ma gandesc ca trebuie sa invat,sicer ma ia depresia:(
 Fie faptul este consumat si ne aflat toti in peioada asta"nefericita" cand trebuie sa stam in casa si sa invatam.:(( Pentru mine sesiunea asta m-a prins nepregatita cu totul,efectiv nu am chef de nimic si daca ar putea cineva sa imi invete s sa-mi faca proiectele as fii cea mai fericita persoana din lume.:)))
Ca orice sutdent/elev in aceasta perioada orice altceva imi pare mai interesant decat scoala,de exemplu am aflat  ca imi pot imbunatati  atentia la seriale daca inainte imi deschid pentru 10 minute cursurile,pana acum nu am incercat aceasta dar va rog sa o icercati si voi si astept sa imi spuneti daca functioneaza.:))
 Cam asta o sa scriu acum,sesiunea ma lasa fara idei de articole dar dupa ce termin cu "chinul" pe semestru asta promit ca vin cu o parte a-2-a care sper ca va fi mai interesanta.Dar va rog daca aveti idei ce sa facem  doar in sesiune le astept cu mare drag.
 Succes dragilor si sa scapam cu bine de acest chin,
 N

Comentarii

Postări populare