Anul Nou

In primul rand la multi ani,sa aveti un  an in care puteti sa va indepliniti toate dorintele si aspiratile!
 Acum sa va spun despre Anul nou care trebuie sa-l petrec.Intai vreau sa reamintesc ca eu nu sarbatoresc in noaptea de 31 decembrie ci in ultima zi a lui februarie,cand se incheie iarna.:)
 Fie vream sa va zic ce planri vream sa imi fac.In primul rand vream sa merg la Cluj sa vizitez,ca plan avea sa plec noapte pe 30 si sa ajung dimineata pe 31 si sa vizitez si pe 31 noaptea sa iau noaptea trenul si sa ajung acasa.Planul asta mi l-am facut intr-o seara la inceputul lui decembrie,si pe facebook sunt in niste grupuri unde poti gasi persoane cu care sa mergi.Dupa niste discutii in contradictorii cu membri grupurilor,se simteau exclusi tipi ca am cerut ca partenerul sa fie o tipa,a picat planul asta deoarece sunt putin paranoica si nu vreau sa ma intorc si sa fiu singura intr-un tren care calatorea 12 ore.
 Alt plan pe care mi  l-am facut cu cateva zile inainte de vacanta este sa merg la mare.Nu am fost niciodata iarna la mare,eu defel nu sunt cu marea deoarece cand aud mare asociez cu caldura si am o problema cu asta.Fie am vazut ca ma costa calatoria asta cam 100 lei cu  o pauza de 2 ore sa vizitez Constanta.Fie totul bine si frumos dar nu stiu cum s-a intampat dar nu am mers....zic ca merg saptamana care vine dar nu stiu inca ce doresc sa fac .:))
 Ultima chestie la care si trebuie sa merg era o petrecere organizata de niste tipi.Hai sa va povestesc ziua de ieri.Deci iesisem sa o iau pe mama de la munca,deci la ea m-am intalnit cu un tip pe care-l plac si cred ca reciproc,nu a veit sa ma vada pe mine ci sa o ajute pe mama.Deci tipul e cute dar foarte timid si nu stiu inca cum sa-l abordez,macar sa ne salutam.Fie cand pleaca zice an nou bla,bla bla.Fie dupa 2 minute m-am gandit sa merg sa-l invit la petrecere,si merg unde lucreaza si nu-l vad si in loc sa o iau pe unde mai statea m-am intristat asa ca m-am intors la mama,acum ma gandesc ca puteam sa-l revad daca stiam pe unde sa o iau.Asa ca in drum spre casa ma durea capul(eu cred si mi se intampla mereu sa ma deochi) asa ca am rugat-o pe mama sa imi zica Tatal nostru.Mai in gluma,mai in serios ii spun ca m-a deochait tipul si na ea a fost cam sceptica la inceput dar tiand cont ca am cascat ambele pana aproape de casa mi-a dat dreptate.Fie dupa ce ajung acasa imi fac bagajul(intr-o geanta mi-am pus o bluza si un pulovar) si ma indrept spre munca.Am muncit 3 ore si a fost oky,plus ca am intalnt un tip mai mic ca mine cu care am putut vorbi,nu vreau sa credeti ca imi caut vreun prieten ceva chiar daca tipi im jurul meu cam asta vor.Fie dupa ce plec si am uitat sa mentionez ca de acasa am plecat cu o punga greuta ce avea un vin si un cozonac.Fie plec la petrecerea aia  si mi-a luat vreo 30 minute sa gasesc.Fix cand sa intru m-am blocat si m-am gandit ca nu o sa pot rezista o seara cu tipi care se dau la mine asa ca am plecat acasa.Cand am ajuns le-am spus alor mei ca am avut o entorsa...Oricum seara am continuat- o uitandu-ma la "Me before You",genial filmul am plans putin la el si am stat pana la 5 ascultand muzica si citind o carte.
 Cam asta au fost ideile si Anul Nou.:))
 N

Comentarii

Postări populare