Un Pamant mai curat

Hei astazi vreau sa va vorbesc despre un subiect care incerc de cativa ani sa-l fac cat mai cunoscut,dupa cum scrie si in titlu despre cum sa "ajutam"Pamantul sa fie mai curat.
Intai sa o luam cu inceputul,cred ca de la 10-11 am avut primele activitati pe aceasta tema si au fost bineinteles un concurs prin care trebuie sa aducem de acasa hartie si cine castiga primea caiete facute din proprile hartii aduse,bineinteles ca nu am castigat dar am inceput sa imi pun unele intrebari:daca din hartie se face iar ceva noi de ce o aruncam la gunoi?
 Anii au trecut si in liceu fix in clasa a9-a am intrat intr-o asociatie unde principala lor activitate era ecologia.Pot spune ca atunci am invatat despre respectul pe care ar trebui sa-l avem pentru Pamant.Din pacate de mici suntem invatati  ca parintii sunt cei care ne aduc mancare sau apa dar din pacate ei ar trebui sa ne invete ca ei le cumpara si nu le produc,uitam ca cel care ne ofera aceste lucruri esentiale pentru supravietuirea noastra este Pamantul.Asa ca atunci am inceput sa fac ceea ce multi considera ceva injositor,am inceput sa reciclez hartie si asa am facut si niste banuti dar am ajutat poate 1-2 copaci de a fi defrisati,norocul meu este ca centrul de reciclare este doar la 15 min de casa.
Intre timp nu am mai putut sa fac chestia asta deoarece familia spunea ca ocup spatiu important si na m-am oprit o perioada.Vreau sa spun ca faceam pe saptamana cam o sac de gunoi si ma gandeam ca am calcula cat irosim intr-un an ne-ar fi rusine de noi.
Dar de anul trecut am inceput iar chiar daca imi sacrific un dulap sa le pun,chiar daca prima data am renuntat din cauza influentei acum am decis sa continui si pe cont propriu si sunt mandra si as dori ca mai multe persoane sa se aduce si sa educe si pe alti in legatura cu acest subiect "sensibil"care ne preocupa pe toti.
 Ca incheiere as vrea ca toti sa va ganditi ca sunteti tineri si voi dar si copii vostri veti avea de suferit daca nu ajutati acest loc unde traiti si care v-a dat totul gratis si doar va "roaga" sa-l pastrati curat ca si generatiile viitoare sa se bucure.
  N

Comentarii

Postări populare