Un weekend ciudat

Hei dragilor,
 Deci weekendul asta a fost mai ciudat,eu in weekend lucrez si am venit si cu problemele mele la munca.Vineri merg la munca si deobicei suntem 3 fete si vad ca lipseste una dintre ele si aflu ca a fost data afara ca a venit cu prietenul dar nu am aflat pe moment care a fost motivul.Chestia ciudata era ca si sormea a venit cu prietenul la munca si imi era frica sa nu o dea afara,pana la urma nu pateste nimic sormea.In schimb tipa de langa mine este data si ea afara din cauza ca a plecat mai devreme in pauza si nu a anuntat.Oricum inainte mi-a povestit ca tipul cu care vrea ea sa fie o vorbea pe la spate cu una care ii trimitea poze indecente,ma intreb ce este in mintea tipului adica de ce nu a putut fi barbat si sa ii spuna tipei pur si simplu nu?Adica urasc barbati care nu au curajul sa zica un nu,ma fac sa cred ca marea majoritate sunt asa si imi greata.Fie sa inchei ziua,nu am fost data afara de la munca dar aflu de la o amica ca a recuperat o scrisoare care imi este adresata de un tip pe care eu l-am si il consider in continuare un amic si ma gadesc ce o fi in scrisoarea aia:))
 Fie sambata ma trezesc la 6:30 sa pot ajunge la scoala,uni dintre noi fac scoala si in weekend=))Fie la scoala a fost asa si asa adica am o profesoara care nu uita nimic si ma pus sa lucrez pentru ca nu am lucrat weekendul trecut,mi se pare aiurea sa facem militarie atunci cand studentii nu ai nici un chef mai ales ca este WEEKEND.Dupa asta nu am fost la munca, am mers sa ma intalnesc cu cea mai buna prietena din facultate si am mers la noul mall din Bucuresti,cel din zona Obor.Deci nu inteleg cine a putut construi asa ceva din simplu motiv ca are vreo 2 etaje,si cand urci la etajul 1 nu este nimic inafara de intrarea in parcare=)))Fie nu mi s-a parut ceva wow mall-ul,in acest caz de aplica prea multa publicitate inseamna ca nu este ceva iesit din comun.Oricum mall-ul asta a fost un prilej bun de a petrece ceva ore cu o prietena,oricum imi e dor de timpul care-l petreceam impreuna.:((
 Fie duminica merg mai devreme la munca si observ ca am ca si coleg un baiat,e primul tip care-l am mai mult timp langa mine.Din pacate este un pusti si nu prea am avut ce sa vb.Observ ca am tot mai des chestia asta,adica nu am ce sa vorbesc cu cei mai tineri ca mine,sper ca nu este un semn ca am imbatranit.:(
 Cam acesta a fost my freaky weeekend,
  N

Comentarii

Postări populare