Craciunul

In primul rand ma simt emotionata deoarece este primul Craciun pe care-l are "micutul meu copil".
Voi fi scurta astazi si voi povesti ce cadouri am primit si au primit cei din familia mea.
 Deci voi incepe cu mine,sincer credeam ca nu vine ziua asta deoarece ieri am dormit dupa-masa  si de cele mai multe ori daca fac asta ma culc pe la 2-3 dimineata.Aseara am avut noroc si am putut sa ma culc pe la 12 dua ce am terminat o carte interesanta.
 Astazi am fost trezita intr-un mare fel,am auzit in somn cum  mi se inchide usa si asa m-am trezit.:)) Cadourile pe care le-am primit m-au surprins anul asta foarte mult.:) Deci voi incepe cu parinti,anul acesta mama nu avea inspiratie asa ca i-am dat niste idei,eu sunt o mare fana a Dechatlon-ului asa ca i-am zis sa mearga acolo.Deci cadourile primite de la parinti sunt:un tricou pentru tenis(genial) mi-l doream de mult timp,o caciula ciudata pe care nu stiu daca o voi purta,un globulet unde ninge,un ghiozdan care l-am luat eu intr-un fel,o carte interesanta si multe dulciuri.Sora mea mi-a dat ce imi doream de mult,un bradut in ghiveci,chiar daca suna stupid este u cadou pe care-l asteptam de mult dar il doream daca aveam un copil sa creasca o data cu el.Oricum acest bradut o sa ma ajute sa exersez ,oricum trec ca este prima floare in ghiveci primita,chiar daca nu este floare.:)))
 Deci sa spun ce au primit ai mei,mamei i-am luat niste adidasi draguti,vream sa fu cadou dar a trebuit sa ii probeze si na s-a dus elementul surpriza:(.Tatei am pus toti bani si i-am luat niste casti super(sper ca i-a palcut) ,sormi i-am luat o pereche de cercei care seamana cu ai mei.La ea a fost o provocare deoarece de curand i-am luat cadoul,nu am avut deloc inspiratie.Mama i-a luat  cadou bunici si unchiului si la ei contribui cu bani.
 Cam asta am avut de zis pe ziua asta,va doresc o zi linsitita in familie si inca o data nu uitati de cei nevoiasi care viseaza si ei la o zi linistita.
 N

Comentarii

Postări populare