Intamplari ciudate

Buna si scuze ca nu am mai postat de mult dar am avut si am in continuare o minunata laringita care mi-a dat batai de cap saptamana asta.
Deci va povestesc despre un examen care l-am avut pentru un job in domeniul meu.Am avut de invatat ce am facut efectiv in facultate dar dintr-o alta carteEu m-am gandit ca na ce am invatat eu in facultate v-a fi destul si vor vedea genialitatea mea,nu vreau sa se creada ca ar un geniu dar na am o parere buna despre mine.Fie revenind la munca,am repetat cat am putut pana s-a instalat minunata laringita.In ziua examenului cand am ajuns am vazut ca era o colega de facultate,nu prea mi-a picat bine deoarece nu ca nu o sufar dar avem cercuri diferite de prieteni si suntem foarte diferite.
 Fie examenul propriu-zis a fost la fel ca prima data cand am dat(o sa povestesc alta data) dar eram si bolnava si nu stiu ce am facut,nu vreau sa se creada ca imi caut scuze sau altceva.Fie dupa examenul scris trebuie sa ne intoarcem pentru interviu pe la ora 13:30.Eu terminasem pe la 12 si am zis ca merg sa ii iau ceva sormi de la posta si ma intorc inapoi.In timp ce mergeam la pota,ma gandeam daca sa ma intorc la interviu stiind ca nu am facut sa fiu printre primi sau sa incerc in alt loc unde este aproape de mine si lasasem CV cu 2 luni in urma.
 Dupa multe contraziceri zic sa merg la locul ala pentru ca imi doresc un job cu norma intreaga deoarece am inca inspiratie ,doresc sa imi castig mai multi bani si am nevoie pentru facultate.Fie cand ajung acolo si vorbesc cu o tipa si ma programeaza pentru luni sa ma intalnesc cu sefa departamentului.
 Ma gandesc intruna de atunci cum viata ia o intorsatura ciudata,pierzi ceva si cine stie castigi altceva,fie pana luni stau cu sufletul la gura si incerc sa ma pregatesc mai bine ca in partea cealalta deoarece este o sansa pentru mine.
 Va pup ,
  N

Comentarii

Postări populare