Simbolul Crăciunului...bradul

Se aproprie cu pazi repezi și cea mai frumoasă perioadă a anului,perioada Crăciunului.Câd mă gândesc la Crăciun îmi vine în minte bradul luminat de globulețe dar și de luminițe,cred că pentru fiecare bradul de Crăciun este un simbol al reuniunii cu familie.De când eram mică ai noștri aveau tradiția să cumpere brazi naturali,erau frumoși o perioadă dar când trecea perioada Crăciunului îmi era milă să văd frumos brad dus la gunoi.Îmi aduc aminte că ieșeam mereu după ce treceau sărbătorile să ne jucăm și mereu priveam cu toți triști toti brazi aruncați.Atunci ca și copii nu știam de defrișările masive pe care omul le face,dacă știam încercam de atunci să ne convingem părinții să renunțe la brazi naturali și să cumpere un brad artificial.
Mă bucur că s-au deschis și magazine care au brazi artificiali de vânzare ,unul dintre cele mai vechi este www.brazicraciun.net .Vă recomand acest site din următoarele motive:

  • sunt oameni care iubesc ceea ce fac și acest lucru se vede
  • sunt dedicați acestui job și dacă nu ați găsit ceea ce căutați ,vă pot ajuta cu mare drag
  • găsiți bradul de Crăciun ideal pentru familia dumneavoastră
  • găsiți cu ușurință un brad artificial care poate "bate" cu ușurință un brad natural
  • brazii artificiali ninși sunt foarte realiști și dacă vreți să faceți o surpriză copiilor ,vă recomand cu drag acest tip de brad
  • aveți transport gratis la comenzi care depășesc 100 de lei
Acum vă voi spune de ce am ales să vă spun despre aceast site.Povestea începe acum câțiva ani când m-am revoltat împotriva părinților  mei legat de bradul de Crăciun.De la o vârstă numai vrei să mergi cu ai tăi să alegi bradul,vrei și tu să petreci acel timp cu prietenii.Cu doua-trei săptămâni înainte de Crăciun au vrut să meargă să cumpere bradul și eu ca o adolescentă revoltată m-am opus vehement acestui lucru,și am început să le spun că numai văd rostul bradului natural.Unul dintre dezavantajele majore ale brazilor naturali este când cad acelea acelea,nu sunt așa deranjante dar mereu trebuie să le strângi.Chiar dacă nu le-am dat cel mai bun argument ,părinții mei au ascultat ceea ce le-am spus și au încercat împreuna cu mine și sora mea la o alternativă.Norocul lor a fost acela că noi stăteam foarte mult pe internet și văzusem destule reclame cu brazi artificiali de vânzare.La început au fost sceptici ca majoritatea oamenilor care nu au crescut cu internet,că nu pot vedea dinainte bradul și dacă il vor putea returna.Într-un final i-am convins să luam un brad artifical nins,noi mereu am vrut să avem un brad plin de zăpădă și așa ni s-a îndeplinit dorința.Când a venit și a trebuit să-l împodobim a fost ceva magic,nu a mai trebuit sa alegem betele albe ca să pară ca este plin de zăpadă,de data asta chiar arăta.Crăciunul acela o să-l țin minte,am realizat că nu contează ce tip de brad ai,contează ca familia să se iubească și să se înțeleagă.Nu un brad natural ne aduce în atmosfera Crăciunului ci iubirea și armonia.Chiar dacă în ultimi ani au scăzut vânzarea brazilor naturali această practică încă rezistă.Doresc ca cei care citesc să aleagă brazi artificiali deoarece se pot folosi o perioadă îndelungată și acum seamănă izbitor cu cei naturali.Trebuie să înțelegem că brazi naturali trebuie lăsați în pădure ca să se poate bucura și generațile viitoare de ei și dacă ținem morțiș să avem un brad natural se poate planta unul în grădină sau să se cumpere la ghiveci.
 Aștept amintirile voastre legate de bradul de Crăciun,sunt curioasă ce amintiri vă leagă de acest simbol al Crăciunului 😀.

Comentarii

Postări populare