Personajele prind viață

 


Se aproprie cu pași repezi cea mai interesantă sărbătoare,care a început să fie și la noi din ce în ce mai populară,ați ghicit,este vorba despre Halloween.Eram fascinată de mică de această sărbătoare pe care din păcate o vedeam doar în filme sau în desene animate,cred că cel mai mult eram fascinată de  costumațile pe care le puteai purta,adică puteai purta și hârtie igienă și să pari că esti fantomă.Cred că acesta este lucru care mă prinde legată de această seară,farmecul că puteai face orice și nimeni nu venea cu argumente prostești că faci ceva greșit.Mai era și umblatul după bomboane și întâlnirea cu alți copii să vă admirați costumele.Era frumos dacă se ținea această sărbătoare și la noi,era un bun prilej pentru copii să se îmbrace în super eroi sau alte creaturi,din punctul meu de vedere îi ajuta să înțeleagă mai bine conceptul despre bine și rău.
 Dar să revenim la Halloween,chiar dacă am crescut și numai privesc cu aceași ochi această sărbătoare tot am un fior de nerăbdare,pentru că în fiecare am încerc să am altă costumație.Am și un loc de unde cumpăr costumațile,am ales acest site pentru că este divers și nu găsești doar 2-3 costume.Acuma ca adult este greu să găsești diversitate nu numai la costum dar și la accesorii.Am găsit costume Halloween adulți  de foarte bună calitate dar și personal care te ajută dacă ai nevoie.Revenind la costumația mea de anul acesta,am vrut să fie mai altfel.Am ales un costum de mireasă ,am vrut sa fiu în trend cu anul acesta,am văzut la mirese de m-am săturat.
Eram tentată să aleg ceva mai punk dar pentru că pun confortul pe primul plan am ales acest costum.Pe lângă tema de mireasă fantomă ,am ales costumul pentru îl pot accesoriza cu ușurință și îl poți face cu ușurință să iasă în evidență.Descrierea costumului m-a amuzant deasemenea,chiar dacă nu îmi doresc la petrecere să găsesc vreun mire,vă voi ține la curent câte fantome m-au cerut.:))
Țin minte că acum câțiva ani am fost Scufița Roșie și fix atunci s-au gândit niște tipi să se costumeze în vârcolaci,vă dați seama că mi-au dat târcoale la propriu dar și figurat;numai că de data asta Scufița a fost cea care a păcălit lupii.A fost o întâmplare care mă amuză în continuare dar cel mai important am învățat că un costum poate să te transforme,să te facă mai încrezător în tine și este o senzație pe care o aștept în fiecare an,cred că de aceea încerc în fiecare am să fiu diferită,poate fiecare costum îmi dă alte senzații.
 Aștept să îmi spuneți în ce v-ați costumat și ce victime ați făcut,și nu uitați să vă distrați.:)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare