Hrană și nu prostii pentru organism

Am dorit de mult să scriu acest articol dar a venit și vremea lui acum.Astăzi vorbim despre ce înseamnă hrană adecvată pentru organism dar și despre planul de alimentare.În primul rând,văd că oamenii oscilează în cotinuare în ai  dai corpului tău lucruri hrănitoare și nu orice doar pentru că îți este foame.Oamenii încearcă să își păcălească corpul dându-le chestii nesănătoare doar pentru că sunt ieftine sau că se satură rapid ,dar la sfărșit ei se păcălesc pe ei înșiși.Hrana este doar pentru a ne ajuta pe noi să funcționăm în continuare bine și să nu ne îmbolnăvim,dar nu asta se întâmplă când credem că ne păcălim organismul?
 Eu sunt o persoană care toată ziua sunt plecată dar totuși am timp să îmi hrăesc corpul.Este un proces ușor dacă ți-l planifici puțin dinainte.În primul rând vreau să demontez acel minunat mint că este scumpă mâncarea sănătoasă.Hai să ne gândim așa,este scump să dai cu 5-10 lei în plus la mâncare sau să plătești o viață întreagă medicamente dacă te îmbolnăvești?Sunt conștientă că toți ne luptăm să supraviețuim cu bani puțini în țara aceasta dar până la urmă sănătatea este cea mai importantă,trebuie să o prețuim că restul vine de la sine.
 Revenind la planul alimentar,sunt o persoană care toată ziua este plecată și totuși încerc să mănânc corect.Încerc să țin cont de aceea regulă,cu 5 legume și 5 fructe,bineînțeles că nu o respect în totalitate,dar cel puțin 3 mânănc pe zi.Trucul este să ți le pregătești cu o seară înainte,eu sunt genul de persoană care dimineața încerc să mă trezesc,nu aș putea sta să îmi pregătesc mâncarea.De cele mai multe ori,legumele și fructele le mănânc fructe,le tai frumos și așa mă fac cu snacksuri sănătoase,mă ajută enorm când am poftă să ronțăi ceva.Dacă nu am chef,îmi fac băuturi sau în cel mai rău caz merg într-un supermarket să îmi iau mâncare gătită,mă refer la legume și ciorbică,nu prăjeli sau alte chestii care mi-ar face rău.
 În stilul ăsta haotic,din păcate nu întotdeauna îmi iau aportul de vitamine,în special vit B12.Această vitamină este esențială pentru funcționarea normală a sistemului nervos,deci ea este ceea care ne dă o stare de bine de-a lungul zilei,așa că aveți grijă.Ca să fiu sigură că am mereu necesarul de vitamină B12, o să  iau B12 ››ANKERMANN‹‹ Vital.Acest supliment este produs de WÖRWAG Pharma, o companie germană care și-a construit de-a lungul timpului un renume foarte bun.Acest supliment se găsește în farmacii din luna octombrie 2017,vi-l recomand deoarece nu conține gluten,lactoză,conservanți sau coloranți.Mai multe informanții găsiți http://b12vital.ro/ .
 Cam aceasta este lupta mea pentru sănătate,nu este întotdeauna ușor dar dacă îți faci un plan sigur îți va vfi ușor să duci o viață echilibrată.

Comentarii

Postări populare