Energia casei mele

Acum ceva zile am scris despre casa mea de vis,astăzi vă voi vorbi de energia care înconjoară fiecare casă.Când mă refer la energie,mă refer în special la senzațile pe care ți le lasă când vezi o locuință nouă.Dar să începem cu începutul,mie o locuință îmi spune despre ea în primul rând după cum este folosit energia electrică.Până acum cățiva ani și familia mea era foarte risipitoare cu energia și lăsam destule aparate în priză și nu avea rost,ca de exemplu televizorul,monitorul sau încărcătorul.Sunt conștientă că sunt în continuare destule persoane care fac aceste lucruri dar trebuie să le spun că risipesc energie degeaba și în același timp își fac o gaură în buget .Am început  să realizez de aceste greșeli când profesorul meu de economie din liceu a preferat ca o oră în loc de calcule să ne explice puțin despre aceste greșeli pe care le făceam.Pe lângă aceste lucruri ne-a spus și despre unele lucruri care ne-ar ajuta să vedem dar și să ne ajute să reducem energia folosită.Ne-a introdus niște termeni care majoritatea persoanelor nu îi știu și este păcat.În primul rând despre certificat energetic ,ne-a explicat că ne ajută să vedem capacitatea energetică a unei clădiri,cu alte cuvinte putem vedea câte energie produce un imobil.Ne-a mai introdus și termenul de audit energetic,care ne ajută să îmbunătățim instalațile termice și energetice,adică să producă mai eficient electricitate sau căldură.Chiar dacă locuința mea nu are aceste acte,când am vrut să mă mut m-am uitat special să văd dacă locuințele au aceste lucruri,până la urmă trebuie să fiu sigură că o să am confort maxim.Acum că v-am dat niște informații vitale spun eu,mă reîntorc la ce scrisesem în primele 2 rânduri.
        Energia unei case nu se referă în general cum locatarii își gestionează energia ci la acel sentiment când intri pentru prima dată într-o casă.De exemplu,casa mea rezonează cu mine și preia energile mele.Perioada asta nu am fost în cea mai bună formă și mama când a trecut pe la mine și-a dat seama că nu sunt în regulă,a avut acel sentiment de care vă vorbeam mai sus.Încerc să îmi revin și încerc să petrec cât mai mult timp acasă făcând lucruri care îmi aduce fericire.Cum muzica mi-a fost aliatul meu mereu,încerc să ascult muzică ritmatică tare ,la mine funcționează și văd că și energia din casă este mai veselă.Alt lucru care încerc să-l fac acasă este să scriu pe blog,de cele mai multe ori o fac în altă parte dar în ultima perioadă am numai provocări vesele și încerc să mențin energia pozitivă în casă.Alt lucru care îl fac este să citesc mai mult în casă,cititul mi-a dat mereu o stare de bine și mă face să visez,cred că acesta este secretul unei  vieți fericite,să poți visa.Eu zic că a mea casă a început să îmi reflecte adevăratele mele energii,dar ca să mă asigur o voi invita pe mama să se asigure de acest lucru.:p
     

                     ------------------------Articol scris pentru Super Blog 2017-------------------------------

Comentarii

Postări populare