Întâlnire de gradul 0



 Astăzi visăm la un scenariu fictiv ce are la bază întâlnirea cu extratereștrii ostili,scenariu ce este inspirat de un film ce se v-a lansa pe 3 noiembrie în cinema;cred că ați ghicit că vorbesc despre filmul Dincolo de orizonturi. Ce m-a inspirat în mod deosebit să scriu acest scenariu a fost trailerul,mi se pare cel mai reușit film SF din ultimii ani iar actorii au fost pe măsură,în special Frank Grillo care joacă rolul tatălui care merge să își găsească fiul răpit de extratereștri.

 Așa că m-am gândit la ce aș face și eu dacă eram în locul lui.Am văzut multe filme cu extratereștri,și în primul rând aș concepe o cască prin care nu mi se poate citi gândurile.În majoritatea filmelor văzute,extratereștrii comunicau telepatic și puteau spune cu exactitate unde se afla cineva dacă te puteau intercepta telepatic.Casca ar fii din aluminiu,din teoriile conspirative citite,aluminiul concentreză  energia și nu o lasă să se risipească.În acest fel,nu te-ar putea localiza și nu ar putea să îți citească gândurile.

 Din filmele văzute extratereștrii au pielea cam impenetrabilă ,deci ca să îi rănești îți trebuie arme de ultima generație.O armă cu laser mi se pare cea mai inspirată armă împotriva lor,nu cred că există o armă mai bună.Până la urmă nu se compară nimic cu puterea unui laser care poate tăia orice.

Acum că am vorbit de arme,trebuie să ne gândim ce armură ar trebui să purtăm.Să nu ne gândim la armurile strălucitoare din Evul Mediu,ci la o armură care ne-ar ajuta împotriva unui război intergalactic.Primul meu gând m-a dus la Wolverine și la ghiarele lui din adamantiu,dar m-am răzgândit,până la urmă nu se cunoaște așa bine acest element.Dar după mi-am adus aminte de Iron Man,și al lui costum din oțel.Aș păstra conceptul de a fii controlat telepatic,cu un robot care în permanență măsoară parametri dar cu unele modificări.În primul rând costumul ar fii conceput pe baza nano-particulelor,astfel încât să fie la îndemână când ai nevoie de el iar în loc de  lansarea proiectile ar trage cu ultrasunete.Ca această armură să funcționeze și să reziste pe perioade lungi,ar trebui ca sursa să fie energia solară,ceva ce dispunem mereu .

 Cam acestea ar fii armele mele împotriva extratereștrilor ostili,dacă și pe voi v-ați pus această întrebare,aștept planul vostru dar până atunci să ne bucurăm de acest film care apare în cinema în câteva zile.:)

Comentarii

Postări populare