Muzica..drogul meu

Cei de la SuperBlog2017 au dat o temă dragă sufletului meu,să spunem când ne-a influențat muzica și momentul acela când ne-a ajutat cel mai mult.Înainte de a începe vă voi povesti cum am ajuns să descopăr muzica.Deci până la vărsta de 9 ani nu am știu că există la TV canale de muzică,singurele melodii pe care le știam erau cele de la desene sau din filmele vechi.Chiar dacă învățam versuri cu prietenele mele nu știam de unde le învățase dar din momentul în care am descoperit muzica la TV vă dați seama că viața mea s-a schimbat radical.
  Revenind la povestea în care muzica mi-a fost cel mai bun remediu a fost când aveam 14-15 ani.Sigur este o poveste pe care ați mai auzit-o,în aceea perioadă părinții mei aveau certuri din acelea urâte și eu bineînțeles că eram martoră la ele.Ca o fată la adolescență mă gândeam că toate certurile erau din cauza mea și aveam gânduri negre.Norocul meu este că în acea perioadă erau pe piață telefoanele care puteau fii folosite ca MP3.Vă dați seama că firma producătoare nu avea așa multă experiență iar calitatea sunetului nu se compară cu cea de acum.Revenind la muzică,de când am descoperit-o de la 9 ani a fost ca un drog iar când erau certurile în familie mi-a fost alinare,cu ajutorul ei am trecut peste acele momente dar am și învățat engleză,vreau să cred că toate certurile pe care le-au avut ai mei m-au ajutat cumva să descoper muzica și să devină o pasiune.Chiar dacă au fost momente când am fost supărată că nu am voce,m-am resemnat și am înțeles că pot transmite emoția muzicii și prin alte mijloace.Cel care mie mi se pare util este folosirea boxelor adecvate,ele pot transmite cel mai bine emoția și mesajul muzicii.
Astăzi vă recomand Edifier,care a început ca o firmă mică și a ajuns să se extindă în toată lumea.Îi recomand deoarece iubesc muzica și de aceea și-au deschis un departament de cercetare și dezvoltare secții ce fac ca un produs să fie realizat în totalitate în curtea proprie: design de produs, mase plastice, producție PCB, asamblare, serigrafie etc. Brandul Edifier este definit de trei concepte: pasiunea pentru sunet, pasiunea pentru design și pasiunea pentru calitate.Mai mult decât un producător de sisteme audio, Edifier are un angajament față de comunitate, angajament ce depășește muzica. Edifier oferă burse studenților de la diverse discipline de la Institutul de Tehnologie din Beijing. Programul de burse Edifier este și un angajament față de inovație. De asemenea, prin programul Edifier Angel Sound Foundation, compania îi ajută pe copiii cu deficiențe de auz să descopere puterea sunetului. Fundația a primit la lansare, din partea Edifier, o donație de 2 milioane de dolari, cu ajutorul cărora peste 60 de copii cu deficiențe de auz au primit implanturi cohleare.
 Deci vă recomand să încercați produsele de la Edifier deoarece este singura firmă de care am auzit care deține departament de cercetare și dezvoltare ceea ce denotă grija lor pentru crearea aparatelor care transmit cel mai bine muzica.
* Toate pozele sunt preluate de pe site-ul www.edifier.com

Comentarii

Postări populare