Personalizarea...o pasiune dusă la artă

Tema acestui articol voiam să o abordez mai de mult dar din păcate nu am fost destul de inspirată până acum.Deci astăzi vorbim de personalizare,de la un hobby la o modalitate foarte interesantă de ați promova și ați crește afacerea.Dar întâi să o iau cu începutul,am pus  acest titlu deoarece am găsit un site Yanprint.ro se numește care mi-a atras în primul rând atenția cu loggo-ul,este ceva mai neobișnuit.Eu una caut mereu site-uri  mai diferite deoarece din punctul meu de vedere la acele site-uri creatorii încearcă din greu să vină cu ceva nou și astfel din punctul meu de vedere își lasă o bucățică din suflet așa.Poate sună ciudat această filozofie de viață pe care o am dar mereu aleg lucrurile care nu sunt normale pentru societate ,pentru mine este invers și cred că este de vină vârsta deoarece noi tinerii suntem cam neînțeleși.În fine m-am documentat puțin despre site și am văzut că sunt din Dolj,nu știu ce părere aveți despre acel oraș și zona dar o recomand cu mare drag,oamenii de acolo sunt de încredere și mereu deschiși la ceva nou.Ca și un sfat,mereu să vă documentați despre firmele cu care vreți să colaborați,trebuie să știți de la început dacă sunteti pe aceași lungime de undă.
 Revenind la personalizare,cred că se poate numi în zilele noastre artă.A ajuns un mod interesant de te afirma și ați face cunoscut mesajul.Această  artă că altfel nu o pot numi m-ar ajuta mult să îmi fac cunoscut blogg-ul,eu sunt genul de persoana care când se plictisește mai mâzgălește câte ceva și mi-au văzut și prietenii creațile și au zis că mi-ar cumpăra stickere,insigne dacă le-aș comercializa.Nu m-am gândit până acum ce aș folosi că să îmi fac cunoscut bloggul dar cred că aș merge pe personalizare tricouri din simplu motiv că ador tricourile și sunt cele mai uzuale obiecte de vestimentație din garderoba mea pe care le-aș transforma.De mică am mania de a ieși în evidență și un tricou pe care mi-aș lăsa linkul de la blogg urmat de o frază faină cred că i-ar face pe oameni să aibă o curiozitate să-l acceseze.Nu am încercat-o încă dar când voi avea banii dar și inspirația necesară să găsesc o frază originală ce mă reprezintă o voi face și vă voi spune rezultatul.Dar gândindu-mă acum aș opta  pentru un tricou negru unde linkul de la blogg să fie scris cu roșu și citatul să fie un portocaliu muștar,spiritul meu de antreprenor crede că oamenii ar fii curioși în prima fază până ar citi conținutul.Oricum acea combinație de culori descrisă m-ar reprezenta și sper să îi facă să creadă că autoarea este deschisă la nou și la provocări.
Cum am spus și mai sus mai desenez când nu am inspirație și am ajuns să am un portofoliu deja.Eu sunt fană a culturii underground,în special a stickerelor.Am văzut că cei de la Yanprint fac și stickere ceea ce mă bucură deoarece nu cunosc multe firme ce oferă diversificare.Este un bonus pentru ei deoarece eu ca și  cumpărător doresc să îmi pot face mai multe achiziții diverse dintr-un singur magazin.Revenind la stickere,pentru mine sunt foarte speciale și spun o altă poveste față de graffiti.Până de curând graffitiul se făceau pe o suprafață mare pentru a atrage atenția ceea ce le-a creat o impresie greșită necunoscătorilor și când le vorbești despre acesta primul gând este acela de vandalism.Nu știu câți stiu că și stickerele fac parte din cultura underground și din punctul meu de vedere au un impact mai mare.Le vedeți la fiecare intersecție,semafor sau stâlp și eu una mă gândesc mereu de ce a fost pus acolo și care îi este povestea.Ca si branding pentru mine ar fii potrivit,ador să fac desene și pe un sticker micuț îmi pot promova și bloggul dar și desenele.Sunt ușor de cărat și cine știe în viitorul apropiat poate veți găși prin orașe stickere cu blogul meu și vă rog să stați un minut și să vă gândiți de ce este amplasat acolo și care îi este povestea din spate.Până la urmă stickerele și tricourile pe care le-aș crea ar fii pentru a transmite un mesaj și pentru a forma o comunitate care simte o conexiune cu creatorul,cred că aceasta este cheia succesului într-o astfel de afacere.

Comentarii

Postări populare