Borsec un brand românesc cu vechime

M-am uitat recent la niște clasamente,eram curioasă ce branduri românești încă rezistă pe piață,am văzut că Borsecul a fost ales încă o dată cel mai puternic brand românesc conform clasamentului realizat de Revista Biz.Acest clasament are la bază trei criterii:importanța mărcii,gradul de utilizare și notoritatea ei.Dacă vreți să aflați mai multe informații despre acest clasament vă las mai jos link: http://www.revistabiz.ro/top-100-cele-mai-puternice-branduri-romanesti-2017/ .
Legat de acele criterii mi-a atras atenția gradul de utilizare deoarece eu am amintiri de când eram mică cu apa Borsec.Îmi aduc aminte că mereu când eram internată în spital mama îmi cumpăra Borsec,acea la 2 l.În acele perioade a fost ca  un prieten care mă liniștea,spun acestea deoarece  când aveam o zi mai grea la tratament mă uitam fix la apă și mă linișteam într-un final.A fost acolo în momentele mele cele mai grele și m-a ajutat să le trec mai ales că eram mică.Aceste amintiri m-au făcut nostalgică și am căutat mai multe informații despre Borsec,vă las și voua linkul dacă vreți să aflați mai multe informații: https://www.facebook.com/Borsec.ReginaApelorMinerale/.
Vă las eu câteva informații aflate,în primul rând acest brand are o vechime de peste 210 ani iar izvoarele sale se află în zona de nord-est a țării în Harghita.Legat de proprietățile,această apă este recomandată persoanelor ce suferă de diabet sau boli cardiovasculare deoarece are calități curative benefice asupra pacienților care suferă de aceste boli.
 A fost frumos să aflu lucruri noi despre unul dintre cele mai vechi branduri de apă din România dar și nostalgic să îmi aduc aminte de copilărie,în continuare vă invit și pe voi să lăsați un comentariu legat de ce amintiri vă leagă de Borsec sau impresii despre gustul apei și proprietățile sale curative.:)

Comentarii

Postări populare