Păduchii problema copilăriei

A început școala și m-a apucat nostalgia să o întreb pe mama cum era pentru ea școala și cu ce probleme se confrunta.Mi-a povestit despre o  întâmplare care pentru majoritatea care o vor citi este obijnuită.Mi-a povestit că era în clasele primare și într-o zi a ajuns acasă cu mâncărimi în cap și după ce este controlată află că are păduchi,din câte știu această problemă este comună la copii care stau în colectiv deci la grădiniță sau școală.Mi-a povestit că își aduce aminte de această întâmplare deoarece a marcat-o psihic dar și fizic.Ca tratament i-a fost aplicat gaz,mirosul  gazului după cum știți persistă și îmi spunea că îi era rusine să meargă la școală dar din păcate acest tratament nu a funcționat.A fost tunsă la zero și vă dați seama ce impact a avut acest lucru aspura ei,o fetiță care obijnuia să își împletească părul zilnic.Mi-a povestit că a durat mult până ia crescut părul din cauza gazului și a avut ceva probleme emoționale,era privită diferit de ceilalți copii ca să nu ia și ei păduchi ceea ce a făcut-o să se închidă în ea și să dureze o perioadă destul de mare să se acomodeze și ca ceilalți să vorbească din nou cu ea.Acestă întâmplare m-a făcut curioasă să găsesc ce alte leacuri băbești există dar și dacă s-a inventat un tratament medicamentos pentru acestă problema.
Mai sus aveți un gafic care arată ce leacuri băbești se folosesc,folosesc verbul  la timpul prezent deoarece am făcut un poll și multe dintre răspunsuri se găsesc în acest grafic.
Căutând să văd dacă sunt si tratamente farmaceutice am dat de Paranix,un produs interesant spun interesant deoarece există pentru detectie sub formă de gel,prevenție Paranix Spray pentru Prevenție și tratament împotriva păduchilor.Acest tratament se găsește sub formă de șampon Paranix Loțiune Sensitive și Paranix Șampon dar și sub formă de spray Paranix Spray Tratament.Mi se are un produs complet deoarece acestă firmă s-a gândit la toate de la prevenție până tratament care se găsește și în doua feluri.Am căutat despre Paranix și am văzut  că și-au propus să informeze populația despre pericolul leacurile băbești  și încurajarea oamenilor de a apela la tratamente farmaceutice,concepute special pentru această problemă.Încurajez și eu acestă inițiativă,până la urmă toate produsele farmaceutice sunt concepute pentru uzul uman și sunt avizate de specialiști și cel mai important funcționează.Mai jos vă las acest video care vă conferă toate informațile necesare pentru a combate această boală,până la urmă este o boală care ne-am confruntat măcar o dată și nu trebuie să ne simțim rușinați.

Comentarii

Postări populare