Cadoul de Crăciun

Se aproprie cea mai specială perioada a anului și îcep deja să mă gândesc ce cadouri să iau dar am avut o problemă,nici un magazin fizic nu au deja puse în rafturi lucrurile pentru Crăciun.Așa că am căutatonline magazine care sunt în tematică sau care au lucruri altfel pe care le pot transforma în cadouri.

La cine apelăm să ne ajute?

Am găsit Gift Solution unde am văzut niște cadouri de Crăciun mai diferite decât cele obijnuiteEu când mă gândesc la cadouri date de Crăciun îmi apar îm minte clasicul cozonac cu portocale ce are atașat o felicitare care ne lua ceva minute să o scriem. Revenind la magazin am spus că au cadouri diferite la modul  în care găsești  cadouri foarte sofisticate la un preț super,eu personal nici până în ziua de asta nu am gustat mousse de rață și poate îmi voi face singură o surpriza.😉 Deci după ce am văzut toate cadourile oferite de ei mi-a atras atenția unul care îmi aduce aminte de dulciurile noastre tradiționale ,unele din păcate nu le-am gustat înca dar timpul nu este pierdut.Mi-a atras atenția acest coș prin șervetul cusut manual,acest tip de servețel se dădea oaspeților ca să aibe un drum  ușor și să ajungă acasă sănătoși,mi s-a părut un gest frumos chiar dacă oameii nu știu semnificația servețului.Pe lângă șervețel mi-a atras atenția și bunătățile din el,eu nu am gustat niciodata ciocolată făcută în casă și sunt curioasă de textură dacă diferă așa mult de cea din comerț.Vă las mai jos coșul de care vorbesc,sper că veți și voi deacord cu mine😊.Cele mai multe coșuri de achiziționează în perioada sărbătorilor dar dacă vreți să personalizați un coș au această posibilitatea ,și mi se pare cea mai bună alegere deoarece mie îmi plac coșurile dar doresc să laș și ceva de la mine ca să știu că am contribuit și eu la acel cadou nu doar l-am plătit.
     

Cui i l-aș oferi?

În mod normal aș oferi acest tip  de coș unui străin să cunoască și el România ,până la urmă cunoști tradițiile unei țări prin mâncare și  dulciuri dar prima persoană la care m-am gândit când am văzut acest coș este scriitoarea Ileana Vulpescu.Este una dintre scriitoarele mele preferate contemporane care păstrează vie imaginea doctorului român care se gândește întâi la pacienți și după la propriul bine și cred că acest coș reflectă aceleași principii.Doamna Ileana locuiește singură și cred că acest coș i-ar aduce un zâmbet  pe buze și ar fii un gest drăguț care ar arăta că nu a fost uitată de cititorii ei fideli.Pentru mine este ca o bunică pe care nu am cunoscut-o niciodată dar care mi-a dăruit lecții importante de viață și cred că acest cadou ar fii un fel de mulțumesc.

Comentarii

Postări populare