Blogathon o întrecere între pasionații de scris

BlogAwards este locul unde creativitatea blogerilor este scoasă la iveală,unde putem găsi diferite concursuri pentru orice nișă.Eu am participat la câteva  concursuri și chiar dacă nu am câștigat am avut surpriza plăcută să primesc diverse premii deoarece unii sponsori dădeau un cadou surpriză la toți ca să îi încurajeze.
Am văzut că au această campanie Blogathon unde găsești foarte multe concursuri cu teme diverse,majoritatea pe gustul meu .Încurajez pe oricine să participe la această campanie deoarece au concursuri diverse și poți alege orice concurs care ți se potrivește și poate astfel găsești și sponsori care rezonează cu tine.Singurele reguli este să ai blog de cel puțin 6 luni cu 30 de articole scrise până atunci și să vii cu imaginație și zâmbete pe buze.
 Sper să mă revăd cu câți mai mulți în această călătorie și nu uitați să zâmbiți!

Comentarii

Postări populare