O nuntă la munte



A fost nunta unei rude și a trebuit să merg și eu,mai mult obligată dar asta este.Chiar dacă am majoritatea rudelor in București,văd că se mai găsesc și rude care vor să facă petrecerea de nuntă înafara Bucureștiului.Îmi place ideea dar în momentul în care sunt forțată să merg,mă întorc la 180 grade.În fine,deci a făcut petrecerea în Brașov,frumoasă locație și un loc pe care nu l-am mai vizitat de mulți ani.Sunt curioasă cum a găsit hotelul,dacă a căutat simplu organizare evenimente Brașov sau a avut răbdarea să ia fiecare hotel și să afle ce o interesa pe ea.Am uitat să vă spun că am avut mână liberă la transport,așa că am putut veni cu ce am dorit.Eu am ales să vin cu trenul,nu este o distanță mare și am avut ce să admir,partea mai grea a fost să mă orientez de la gară să ajung la hotel.Toată familia mea a mers cu mașina dar eu am ales calea mai sigură,nu mă încred în autostrăzile noastre,în plus în tren am putut vedea multe fețe noi dar am avut și libertate de mișcare.
 Ajunsă la hotel ,așa ca la prima vedere este un hotel frumos cu o priveliște de nota 10.Hotelul ales a fost Hotel Royal,un hotel care la prima vedere dă o mare importanță famililor cu copii,în fața hotelului este un parc dedicat celor mici.Nunta tipei a fost în vară și a când am ajuns a fost ca o gură de aer,atunci m-am bucurat enorm de ce a ales să facă petrecerea la munte,nimic nu se compară cu aerul curat de munte.Bineînțeles că am ajuns printre primii,nu știu cum s-a întâmplat dar  așa a fost.Până au venit și colegele mele de cameră am stat de vorbă cu cei de la recepție,am vrut să știu câte ceva despre hotel.Am aflat că are unul dintre cele mai apreciate saloane de evenimente din Brașov,unde se pot organiza de la nunți,conferințe,evenimente corporatiste până  la bal de absolvire sau majorat.După ce am stat de vorbă cu personalul,am ieșit afară să admir priveliștea,merită și în același timp aveți hamace sau scaune ca să vă relaxați citind sau dormind.:)
După ce au ajuns toți și ne-am instalat,am aflat că suntem liberi până a doua zi,așa că ne-am gândit ce să facem.Am făcut ceva plimbări prin pădure,dar scurte și cu grijă să nu avem ceva surprize neplăcute ca accidentările.Dar am aflat de la recepție că hotelul are saună,cameră cu jocuri dar și darts și biliard.Așa că noi tinerii ne-am retras în camera de jocuri și dupa aceea am stat în camera cu TV comun să vizionăm un film.
Petrecerea de nuntă a fost ceva foarte frumos,se vede că acest hotel găzduiește destul de des petreceri de nuntă.Eu nu văzusem salonul înainte de petrecere dar am fost surprinsă de sala care avea un spațiu generos unde încăpea cam 150 de persoane.Noi am fost puțini deci nu am stat înghesuiți,mesele au fost puse strategic ca să confere spațiu pentru împătimiții dansului.Ca și meniu am avut unul internațional iar servirea a fost promtă.Ce am aflat pe parcursul serii este că în această ofertă intră o camera gratuită pentru miri și pentru nași,un gest frumos din partea organizatorilor.
O să închei spunându-vă ca decorul sălii a fost ceea ce a trebuit,s-a văzut mână unui profesionist și asta mă bucură mult.

Comentarii

  1. Hai ca nuntile sunt frumoase si la munte. Felicitari pentru articol
    Dan

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc Dan,pentru mine a fost una dintre probele care mi-a dat ceva bătăi de cap.:))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare