Jumanji



Astăzi vorbim despre un film care v-a apărea în cinema pe 29 decembrie 2017,este vorba de "Jumanji:Aventură în junglă".Filmul este o continuare a filmului "Jumaji" apărut în 1995,dacă există persoane pasionate de filme vechi această continuare li se v-a părea la fel de bună ca prima parte.:)Filmul este pentru întreaga familie ,iar filmul prezintă o gască de prieteni ce găsesc o consolă veche și vor să încerce jocul.În acel moment sunt absorbiți în joc și astfel devin avatarele,chestia amuzantă este că una dintre fete în joc este băiat.Din distribuția filmului fac parte Jack Black,Dwayne Johnson,Kevin Hart și Karen Gillan;de când am văzut cine joacă știu sigur că acest film v-a fii o comedie reușită pe care nu o voi uita curând.
 Super Blog ne provoacă  să fim unul dintre personaje și să ne imaginem ce puteri are și cum ne-ar ajuta să scăpăm de diferitele animale din joc.Când am văzut prima dată posterul am crezut că este o continuarea a seriei Indiana Jones dar filmul mi se pare mai bun pentru că este bazat mai mult pe comedie și cu siguranță veți rămâne cu niște amintiri frumoase.
Acum revenind la provocarea propusă pentru că sunt fată o voi alege pe tipa interpretată de Karen Gillan.Cum nu am văzut filmul încă îi pot atribui fetei orice putere vreau eu,este o treabă dificilă dar cred că puterile ei sunt:invizibilitatea și puterea de a înțelege animalele.Am ales aceste abiltăți ca să fie în ton cu filmul,sincer m-aș amuza dacă una dintre abilitățile scrise de mine se vor regăsi în film.Acum că avem și un avatar frumos cu puteri pe măsură ,să ne gândim la o experiență periculoasă unde ar ajutat-o aceste puteri.Suntem în junglă,căldura este insuportabilă și trebuie să trecem peste un râu plin de crocodili înfometați(știu asta că am putut vorbi cu ei).Mă gândesc că dacă tot sunt invizibilă aș putea merge să explorez împrejurimile să văd dacă există o șansă să trecem.Merg și văd că există o barcă cu motor,problema este cum facem să distragem atenția crocodililor.Dacă tot suntem 4 în echipă unul este momeală aproape de barcă ca să putem să-l salvăm și să tranversăm împreuna.Capcana ar fii ca eu invizibilă să  fac un  șant și să îl acopăr cu frunze și după să stau lângă momeală ca să putem ajunge amândoi la barcă.Bineînțeles că crocodili nu vin doar când văd un om așa că conving o antilopă să ne ajute.Cam aceasta este aventura mea în junglă,poate ceea ce am scris se v-a regăsi și în film,oricum aștept cu nerăbdare filmul.

Comentarii

Postări populare