Affiliate Ranking

Am aflat despre această platformă prin care poți promova pe blogg diferite magazine iar dacă cineva cumpără ceva sugerat de tine,primești și tu un comision.
 Platforma se numeste Affiliate Ranking  conține peste 500 de magazine online în rețea,se găsesc de la lideri locali la companii multinaționale.
 Am zis să îmi încerc și eu norocul,să vedem dacă voi avea succes.Descrierea platfomei este aceea că dacă muncești destul va venii și recomensa,sunt curioasă dacă așa va fii ,pentru că nu am trecut încă de 500 de vizitatori.:)
 Eu am început pe locul 899 și sunt curioasă pe ce loc voi fii la sfârșitul lunii,voi revenii cu un articol să vă povestesc experiența mea pe această platformă,până atunci vă doresc o lună productivă,sper că eu voi avea!:))

Affiliate Badge

Comentarii

Postări populare