Hotmama



Astăzi vorbim despre cel mai hot magazin dedicat graviduțelor dar și al mămicilor.Acesta nu este un mesaj subtil că sunt gravidă dar am primit o probă legat de acest site.Ultima probă propusă de Super Blog are legătură cu promovarea acestui site,pe scurt ce campanii de promovare aș demara ca acest site să aibe mai multe cliente fericite.În primul rând ca parteneri aș alege Chic-Elite și MuJeR,am ales acești parteneri deoarece sunt afaceri în care femeia este în prin plan și au destule urmăritoare,și mereu este mai ușor să primești sfaturi și încurajări de la femei care au trecut sau trec prin această stare de a fi însărcinată.Ca o campanie să iasă aș face în primul rând  o întâlnire cu femeile din aceste firme care au trecut și le-aș cere impresii despre aceste produse,dacă le văd întrebuința sau ce le-ar fii ajutat pe ele.După ce aceste doamne și-ar da acordul și ar fii destule graviduțe în firme următorul pas ar fii să aducem diferite piese vestimentare ca să le probeze.Mi se pare o idee bună de campanie deoarece s-ar face 2 campanii simultan,eu aș face o recenzie din spusele femeilor care le-au probat și în același timp femeile din partenerii aleși ar scrie pe site-ul lor.Mi se pare o campanie bună pentru site deoarece ar veni din partea unor site-uri dedicate femeilor în care cititoarele au încredere că ceea ce este scris este adevărat.

Ca să întărim recenzile aș încheia această campanie cu o prezentare de modă unde tema ar fii 'femeia inspirație și frumusețe',unde s-ar arăta hainele de gravidă dar și hainele de alăptare.Modele bineînțeles ar fii cititoarele mele sau ale partenerilo ca un premiu pentru loialitatea arătată de-a lungul anilor.M-am gândit la o prezentare deoarece femeile trebuie să se simte încă frumoase și apreciate,chiar dacă toată lumea spune că radiezi când ești însărcinată,hormonii îți mai joacă feste și prezentarea este un lucru binevenit.

Chiar dacă nu sunt în situația de a fi viitoare mămică,tot recomand site-ul deoarece au haine super și sunt din materiale naturale care nu afectează;oricum aștept mămici care mă citesc să îmi povestească de perioada aceea,cine știe cum sunt convinsă.:)

Comentarii

Postări populare