Eu și personajul meu preferat



Astăzi vorbim despre cărţi ,dar nu orice cărţi ci cele care ne-au inspirit,încercăm să ne imaginăm cum am putea să ne ajutăm personajul să trecă peste diferite perioade mai grele cu ajutorul cărţilor.În ultima perioadă am citit o grămadă de cărţi bune dar cea care mi-a rămas în suflet,este una dintre cărţile primite în dar de ziua mea,anul trecut.Cartea se numeşte" Marea iubirii pierdute" de Santa Montefiore,am ales-o deoarece cred că mă regăsesc în personajul principal,ca și ea,și eu credeam că frumusețea este singurul lucru important în viață și că îți putea deschide orice ușă."Celestria îşi petrece întotdeauna vacanţa de vară la Pendrift Hall,conacul străvechi din Cornwall, acoperit de glicină şi vişă-de-vie, care fusese căminul familiei Montague timp de generaţii întregi.În vara anului 1958, punctul culminant este un bal fastuos organizat în onoarea celei de-a cincizecea aniversări a lui Archie Montague, iar frumoasa fată, aflată în pragul maturităţii, aşteaptă cu nerăbdare să îşi pună în practică talentele în materie de flirt asupra băieţilor din familia Wilmotte. Însă ceea ce ar fi trebuit să fie o noapte de sărbătoare se termină cu o catastrofă. Ca urmare, bunicul Celestriei o încurajează să facă pe detectivul, să găsească o explicaţie pentru evenimentele uluitoare.Ancheta o poartă pe coasta Italiei, în ţinutul aspru al Pugliei şi la răcoarea arcadelor Mănăstirii Santa Maria del Mare. Aici, Celestria cunoaşte un străin misterios şi este nevoită să înfrunte adevăruri neplăcute despre familia ei - şi despre ea însăşi. Odată cu această
experienţă, se va transforma - dintr-o fată egoistă devenind o femeie matură - salvându-şi familia".
 Acum că v-am spus povestea ei,mă întreb ce cărți i-ar plăcea să citească în timpul vacanței de vară.Nu v-am menționat că are o mamă americancă și un tată britanic,am vrut să menționez acest lucrur deoarece mama ei era cam inexistentă,se preocupă de  propria persoană și câine ei.Mi-o pot imagina pe tânăra Celeste,citind cărți scandaloase doar pentru ai atrage atenția mamei sau pentru ași face o imagine mai clară cum să manipulezi un bărbat,de aceea o văd citind Curtezana de Diane Haeger.Diana de Polities revine dintr-un exil îndelungat,este invitată să fie curtezana lui Francis I,tatăl lui Henric al II-lea. Doar că Henric o iubește pe Diana din copilărie,când a văzut-o prima dată.Diana nu se așteaptă să fie obiectul dorințelor tânărului rege,care acum este un bărbat foarte chipeș.Chiar dacă în esență aceasta este o poveste de dragoste,la o primă impresie crezi că această carte este nepotrivită pentru o tânără care trebuie să își găsească un soț.dar o recomand tuturor deoarece este o dovadă că iubirea se poate naște  între persoane care fac parte din clase diferite și la o primă vedere nu au în comun nimic.
 După ce Celestia își găsește marea iubire în Puglia,și începe să aibe dubii dacă locul ei se află acolo lângă persoana iubită,aș îndemna-o să citească O plimbare de neuitat de Nicholas Sparks.Nu pentru că tema centrală este iubirea care este mai puternică ca boala,ci că iubirea înseamnă să stai lângă persoana iubită chiar dacă conștientizezi că mai ai puțin timp lângă ea. Este interesant de urmărit cum se naște o poveste frumoasă între doi adolescenți,și cum ea rezistă timpului chiar dacă ei sunt despărțiți.
 Cam acestea sunt cărțile pe care le-aș sugera Celestiei,sper că v-au plăcut și v-au făcut curioși.Legat de cartea Marea iubiri pierdute,o recomand deoarece este o carte care îmbină perfect crima pe care tânăra Celestia încearcă singură să o descopere ,dar și descoperirea iubirii în cel mai neașteptat loc.Legat de celălalte doua,nu cred că mai este nevoie de completări,mi-ar face plăcere dacă una dintre ele v-a stârnit curiozitatea.:)
-------------- Acest articol minunat este scris pentru  competiția Super Blog---------------------------

Comentarii

Postări populare