Brand Minds

Am fost invitată la acest eveniment să fac parte din publicul spectator,m-am dus din curiozitate deoarece trebuia să particip și la altă ediție dar din păcate nu am putut ajunge.La această ediție a participat BRomania și eram curioasă despre ce o să vorbească tipul,din păcate nu prea știu multe despre el.Am aflat ulterior că acest proiect se referă la români care au putut face cunoscute brandurile românești înafară.
Din discuția pe care a purtat-o cu prezentatorul am aflat mai multe despre pasiunea lui și cum a investit și a avut curajul să meargă până în America să își perfectioneze acest talent,ceea ce este de admirat.Eu una sunt în dubii cu plecatul în sensul că nu am avut curajul să fac cest pas în facultate dar îl voi face definitiv când vor termina masterul.
Nu prea o să discut ce a spus Bromania deoarece o să vă las link dar vă voi spune despre organizare.În primul rând s-a ținut în Mall Băneasa și surprinzător și trist în același timp este că nu am fost până acum acolo.Când am ajuns nu știu cum s-a făcut că am ajuns cu 30 minute înainte și m-am gândit să merg în IKEA că am auzit așa de multe despre acest magazin.M-a cucerit de când intrat,este acel gen de loc unde te poți întâlni cu viziuni ale designerilor de interior dar în același timp te face pe tine să te gândești cum ai îmbunătății acele viziuni.Am zis când voi avea destui bani să îmi pot decora casa acolo voi merge,lucrurile au o noimă și au și bun gust,se observă viziunea unui om care știe ceea ce face.Când am plecat de acolo sincer visam cu ochii deschisi cum va arăta casa mea , a fost o experiență wow și încurajez ca fiecare să ajunge o dată acolo.
 Când am intrat în mall am avut un șoc,erau o grămădă de mese pentru a mânca și nici nu cred că erau toate standurile de mâncare pe acolo.Sincer eram în șoc așa că am căutat cinemaul unde se ținea conferința,cât am văzut eu mall-ul este oky doar că erau foarte mulți oamenii cu nasul pe sus și nu înțeleg de ce,că acest mall este cam înafară orașului și am văzut același fițe ca în centru.
 Organizarea evenimentului a fost superr,deci am avut băutură și mâncare bună,sincer nu mă așteptat și de aceea am mâncat acasă să fiu sigură că nu mi se va face rău,în plus oamenii erau foarte atenți cu noi.
  N cadouridiversity.ro

Comentarii

Postări populare