O afacere de succes

         Toată lumea și-a dorit măcar o dată în viață să fie propriul șef,și unii dintre noi au reușit.Unii poate au reușit punând în practică o idee proprie sau alții au vrut să meargă la sigur și au optat pentru o franciză.Astăzi îmi imaginez și eu cum este să conduci o afacere prin franciză,dar întâi să vă spun de ce am ales franciza și nu am încearcat prin start-up.
  • când cumperi o franciză vii cu modelul de succes al deținătorului,deci nu trebuie să îți faci griji că afacerea nu v-a avea succes
  • franciza pe care o cumperi este deja un brand de succes,deci vei avea un avantaj puternic asupra distribuitorilor
  • când cumperi franciza primești un plan de instrure astfel încât vei putea să te descurci singur
  • ai suport legal,chiar dacă cumperi și te învață cum să te descurci singur,nu ești niciodată singur,mereu v-a fii cineva acolo să te ajute legal sau cu un sfat 
  • vei știi locația perfectă petru afacerea ta,așa că poți uita de această grijă
  • risc redus,până la urmă la asta diferențiază start-up de franciză,este cam greu să dai faliment când ai mereu oamenii competenți care știu tainele acelei fracize și vor să te ajute

Dar eu ce vreau să conduc?

Întrebarea aceasta m-a frământat puțin,dar am văzut că există o soluție,există un site care îți oferă o gamă variată de francize.Am "răsfoit"puțin site-ul să văd dacă aș găsi o afacere pe placul meu,și am fost surprinsă să găsesc mai multe decât mă așteptam.Am ales franciza LMI(Leadership Management International) deoarece mi se pare domeniul cu cea mai mare plasticitate.Am ales acestă franciză deoarece mă caracterizează pe mine ca om,pe lângă faptul că aș veni cu drag la serviciu,m-aș implica activ în dezvoltarea personal a clienților.Această franciză are la bază dezvoltarea profesională la care aș încerca să învăț,dar secundar este dezvoltarea personală,care din punctul meu de vedere este baza,nu poți să crești profesional dacă nu ai reușit să te descoperi pe tine.:)
 Ca nivel de investiție este chiar foarte decentă,cam 10.000 euro ca să primești toate ustensilele  care te-ar ajuta să pui pe picioare această afacere.Persoana care ar vrea  această franciză ar trebui să aibe peste 30 de ani,de înțeles deoarece nu poti să ajuți pe cineva să se dezvolte profesional dacă nu ai acumulat ceva experiență ca să știi cu ce sfaturi să dai.
 Chiar dacă încă sunt micuță pentru acestă franciză,mi se pare cea mai potrivită nevoilor mele dar și a pieței.Sunt genul de om care adoră să vorbească cu oamenii,care îi poate face să se deschidă și îmi place să găsesc soluții rapide și de durată.Mă văd venind la serviciu să ajut persoane să se descopere,să văd cum evoluează profesional dar și personal și să știu că pe lângă consiliere,pot găsi un prieten care îi poți împărtăși cele mai nebune idei.Ar fii frumos să știi că ai oameni care vin de plăcere să îi ajuți,să crezi că afacerea ta nu este doar pentru profit,ci îți poate aduce pace sufletească că poate ai schimbat într-o mică măsură destinul sau percepția cuiva.
 Deci acestă franciză aleasă de mine este pentru oameni care iubesc să comunice cu oamenii,aștept comentarile voastre,sunt curioasă ce ați alege voi.:)
                     ---- Acest articol a fost scris pentru competiția Super Blog-----------

Comentarii

Postări populare