Pisica și siringa

Super Blog ne provoacă astăzi să vorbim despre culori și medici. Poate te întrebi care poate fii legătura, păi cred că te-ai prins că este vorba despre halate medicale și cum acestea pot face întâlnirea cu medicii mai plăcută pentru pitici dar și pentru adulți.
Tu cititorule,  îți aduci aminte cu drag de doctori sau ai vreo întâmplare care nu ți s-a părut înfricoșitoare în legătură cu cei care te tratau să te faci bine? Dar de câte ori ți s-a spus când erai mic că dacă nu ești cuminte vin doctori și îți fac o injecție dacă nu te potolești? Cred că este o problemă cu care toți ne-am confruntat, din dorința de a ne face să e potolim, ai noștri părinți apelau la acest truc care pe termen lung a făcut să fim reticenți dar această problemă o voi aborda cu altă ocazie.
Astăzi vreau să vă vorbesc despre o întâmplare care s-a întâmplat acum 20 de ani, și pe care încă o mai țin minte chiar dacă atunci aveam doar 4 ani. A fost prima dată când am fost internată în spital pentru o banală operație de amigdale dar care m-a marcat așa de mult încât încă îmi mai aduc aminte foarte clar de anumite faze. Îmi aduc aminte când mama mi-a spus cu o zi înainte că vom merge la spital să ne facem bine, de când am aflat am plâns pentru că nu voiam să merg la doctorii care fac injecții. Ehh, și când am ajuns acolo am avut un mare nod în gât; vă puteți imagina cum este să ai 4 ani și să crezi că părinții tăi te duc doar să îți facă injecții? Când am ajuns acolo și am fost luate de asistente (și sora mea și-a făcut operația atunci) m-am panicat foarte tare. Să vezi persoane străine de care ai auzit până acum că vor doar să îți facă injecții că vin să te ia din patul de spital să te ducă în sală, m-am panicat și am fugit din sală. Când am fugit din sala de operație, îmi aduc aminte că a venit cineva îmbrăcată colorat care avea multe pisici pe bluză care m-a convins că trebuie să mergem acolo pentru că după ce ies voi fii mai bine. M-a convins până la urmă, pe lângă vorbele bune și răbdarea, mi-a atras atenția cu uniforma colorată plină de desene. Atunci rar găseai medici care purtau și alte culori, acum am văzut că tot mai multe cadre medicale au bluze medicale cu imprimeuri. Acum se găsesc multe magazine unde se găsesc dar eHalat este un magazin online de costume medicale și echipamente de lucru, unde se găsesc multe modele diverse.
Acum revenind la povestea mea, am trecut și peste operație și au venit injecțiile care trebuiau făcute, nu știu cum dar în salonul unde eram noi venea asistenta dar și doctora care m-a readus în sala de operație. Chiar dacă nu iubeam când venea momentul pentru injecții, voiam în același timp să o revăd pe doctora și să văd în ce culoare este îmbrăcată. Cam aceasta a fost experința mea de la 4 ani pe care încă mi-o amintesc.
Ca și copil mic, mi-a plăcut că am putut venea persoanele de care mă temeam cel mai mult, îmbrăcați colorat ca să te facă să nu îți mai fie așa frică. Mă bucur că văd din ce în ce mai mulți doctori îmbrăcați colorat, pe cei mici îi ajută foarte mult și îi face să treacă mai ușor peste perioada grea în care se află.

Comentarii

Postări populare