Blugi= creativitate

Acum 2-3 săptămâni am scris despre piese vestimentare care trebuie să le aibe orice doamnă, așa că astăzi revin despre 7 ținute care trebuie să se potrivească cu o pereche de blugi. Ca să fie provocarea mai mare, am zis să creez aceste ținute cu perechea mea preferată de blugi. Ca să vă faceți o idee, perechea mea preferată are deja 10 ani de când îi am și sunt evazați, așa  că v-a fii provocator să le găsesc ținute care să se potrivească cu tendințele actuale.

Luni sau ziua când ținuta trebuie să fie veselă

Știm cu toții că ziua de luni este grea și tristă pentru toată lumea după un weekend, așa că o ținută veselă poate ne v-a face și pe noi mai zâmbitori. Vedeta rămâne perechea de blugi de damă preferă unde adaug un pulovăr galben care este în ton cu anotimpul, și o pereche de ghete cu toc ca să părem mai înalte. Ca accesorii, am ales o beretă fancy și o eșarfă colorată pe post de curea; nu-i așa că și ție cititorule țe-am făcut să zâmbești doar imaginându-ți ținuta?

Marți și ținuta office

Pentru majoritatea dintre noi, această zi este dedicată întâlnirilor cu șefii, așa că  vă ofer o ținută office. La blugi, eu zic că o helancă albă peste care adăugăm un sacou negru, simplu este perfect. Dilemă am la încălțămintea de damă, oscilez între o pereche de pantofi negrei sau ghete; cred că pantofii sunt cei mai potriviți până la urmă.

Miercuri sau ziua de ieșit cu colegii

Este mijlocu săptămânii și toată lumea se bucură că a trecut jumătate de săptămână lângă un pahar de vin. Întâlnirea cu colegii trebuie să fie un eveniment relaxant, așa că vă propun ceva simplu. Jeansi împreună cu un hanorac care are un mesaj funny, cu o pereche de teneși. O ținută mai hippie dar care cu siguranță colegii o vor aprecia.

Joi sau ziua ploioasă

Nu contează că este joi sau altă zi, această ținută sigur te v-a ajuta împotriva ploii. Jeansi se potrivesc aici cu un pulovăr mai gros peste care adăugăm un palton, ca încălțări aici se potrivesc de minune cizmele de cauciuc. Totuși, să nu uiți să îți iei la tine o pereche de soșete în plus, nu știi niciodată când te poți uda.

Vineri sau ziua care trece cel mai greu

Da, cred că toată lumea i se pare la fel, nu contează dacă ești la școală sau la muncă, ziua asta mereu trece greu. Ținuta pe care o să vi-o prezent sper să vă ajute și pe voi așa cum mă ajută pe mine. Jeanși cu o helancă la care adăugați un poncho. Acum vă întrebați de ce am ales poncho, al meu are franjuri și șă joc cu ele, așa știu că îmi trece ziua mai repede. Ca încălțări, alegeți ceva lejer, nu știți niciodată unde vă duc pașii după muncă.

Sâmbătă sau ziua întâlnirilor

Nu contează că te vezi cu prietenii sau cu iubitul, de cele mai multe ori ziua asta este mereu dedicată întâlnirilor, așa că vă propun o ținută faină care se potrivesc în ambele cazuri. Jeansi cu un tricou unde adaugi o geacă de piele care să îți ținp de cald cu ghetuțe, ca accesoriu adaugă o eșarfă să îți țină de cald. Această ținută se poate purta la multe evenimente, de la ieșitul cu prietenii în oraș sau film până a merge să cunoaști părinții prietenului rău.

Duminica sau ziua de la relaxare

Ziua când te relaxezi, fie că mergi la cumpărături sau în parc să te relaxezi sau să  îți scoți câinele la plimbare, ai mereu nevoie de o ținută comfortabilă. Ultima ținută care o recomand este compusă din jeanși cu un hanorac grosuț să îți țină de cald, echipată cu adidași și ca accesoriu o căciulă dacă este prea frig.

Cam acestea au fost cele 7 ținute unde pot purta perechea mea de blugi preferați. Vreau să mulțumesc celor de la Super Blog pentru această oportunitate de a scrie la această probă. În ultimul rând, vă mulțumesc vouă că ați citit, și sper să vă ajute tot ce am scris eu mai sus.

Comentarii

Postări populare