O vacanță cu peripeții



Când mă gândesc la vacanță, mă gândesc mereu la șezlong și mult timp să citesc sau să lenevesc. Dar de data asta am zis să ies din tipar, că o viață avem și să stai mereu la soare să te bronzezi numai sună așa de palpitant. Așa că am ales o excursie plină de adrenalină, nu vă gândiți la sporturi extreme sau parcuri de distracții. Am ales să apelez la Extreme Travel,  o agenție care vă oferă adrenalină dar în care nu este implicat nimic periculos. Deci, ei sunt o agenție de călătorit care oferă excursii personalizate care se îmbină perfect cu turismul de aventură. Dacă vă uitați au destul de multe excursii, de la excursii în munții României, Patagonia până în Muntele Kilimanjaro. Ce vreau să spun este că veți găsi o mare diversitate, care acoperă toate preferințele. Eu am vrut să aleg ceva plin de culoare care în același timp îmi oferi adrenalină dar și care mă v-a face să cred că sunt într-o continuă aventură. Am ales Etiopia pentru triburile primitive care încă își păstrează vechiile tradiții, și ar fii păcat să nu vizitezi măcar o dată în viață oameni care trăiesc la fel ca și strămoșii lor. În lumea asta modernă, este o gură de aer să mergi în zone unde parcă timpul nu s-a mișcat din loc; o poți privi ca și o călătorie spre a restabili o conexiune cu natura.
Am pomenit de culoarea și adrenalină, cum puteți vedea din imagini femeile din aceste triburi sunt recunoscute pentru "podoabele" care le poartă cu mândrie dar și vopseaua care le acoperă pielea. Adrenalina vine din experiența în sine, de a vedea ce îți aduce fiecare moment dar și să vezi cum te primesc oamenii. În continuare vă voi face un mic rezumat cu frumusețile cunoscute dar mai ales cu cele mai puțin cunoscute. Pentru cei pasionați de arhitectură, am pregătit câteva obiective interesante zic eu.  Biserica Sfântul George este fascinaintă prin îmbinarea ingineriei dar și a arhitecturii dar și districtul Tigray unde se găsesc peste 140 de biserici  sculptate în piatră care datează din secolul 4, unde se mai țin slujbe.
Pentru mine partea cea mai frumoasă din Etiopia rămân acele triburi, de la care poți învăța așa multe. Să stai cel puțin o zi printre ei este ca și cum te-ai întoarce la origini, este relaxant și fascinant în același timp să vezi că sunt oameni care nu vor să schimbe nimic în traiul lor. Te poți distra așa de mult cu ei, cum să te învețe obiceiuri vechi până la petreceri.  O zi cu ei mi se pare un prilej bun de regăsire dar și o aventură. Gândește-te așa, tu om modern obijnuit cu pat și tot confortul, este o aventură să poți dormi în condițiile lor. Pe lângă asta, să te învețe obiceiurile lor este altă aventură. Eu ca fată mi-ar plăcea să am acele desene complexe dar în același timp să văd femeile cum își pun "ornamentele" acelea specifice lor în buză sau în ureche. Sunt multe triburi, iar fiecare trib are un ornament specific, cum este de exemplu tribul Musri care își pun farfurioare pictate de ele. Sunt un semn al maturității, pe lângă acest lucru se poată foarte mult la sărbători. Pe lângă aceste lucruri, gândiți-vă cum este să să priviți răsăritul din acest trib, să vedeți cum natura se trezește la viață, și cine știe poate vedeți o zebră sau alt animal sălbatic.
Cam aceasta a fost aventura mea, prilej de a mă reîntoarce la natură dar și plin în același timp de provocări. Vreau să le mulțumesc celor de la Super Blog pentru prilejul de a descoperi o altă civilizație.

Comentarii

Postări populare