O bucătărie pentru toată lumea



Astăzi facem un exercițiu de imaginație pe care majoritatea l-ați încercat măcar o dată. Ne-am mutat într-o casă noua și avem și o bucătărie care trebuie redecorată. Și cum bineînțeles nu este ușor, trebuie să vedem cum o redecorăm astfel încât să mulțumească toți membri familiei. Unii suntem adulți și dorim să avem o bucătărie după ultima modă, alți membri sunt prichindei care vor și ei să aibe o bucățică a lor și alții (ca mine) vor să aibe o bucătărie care să ajute mediul înconjurător. Așa începe aventura noastră în a creea bucătăria  după gusturile fiecăruia dar și care în același timp aduce oamenii mai aproape și face ca experiența gătitului să fie plăcută pentru toată lumea.
Așa la o primă analiză, în capul meu era un amalgan de idei, de la ce să cumpăr prima dată până la implicarea fiecărui membru în acest proiect. Așa ne-am strâns toți să facem o listă cu ce am dori să regăsim în bucătărie, așa am ajuns să facem o listă lungăăă, ce conține de la clasicile ustensile de bucătărie până la un panou cu fotografii făcute în bucătărie.
Acum că lista este făcută trebuie să vedem cum le-am așeza să mulțumim fiecare membru. Toți am fost de acord că avem nevoie de o masă mare unde să încăpem noi dar și restul familiei când vin în vizită. Doar că eu am mai venit cu o completare, iubesc condimentele fresh așa că pe masă ar fii perfecte unele condimente în ghiveci astfel încât oricine să se servească cu ceva proaspăt. Următorul lucru pe listă au fost nelipsitele dulapuri, aici a fost o mare bătălie deoarece voiam lucruri atăt de diferite. Până la urmă "i-am convins" să luăm dulapuri spațioase, pentru prichindei a fost mai ușor decât la adulți, fiecare cu câte un dulăpior unde să își pună "instrumentele". Pe listă au urmat ustensile, aici i-am lăsat exclusiv pe copii să aleagă, sunt destul de mari să înțeleagă ce este nevoie în bucătărie, în plus așa sunt implicați și ei în proiect. Am fost surprinsă  că nu doar au scris ce este nevoie, ne-au și argumentat de ce sunt necesare, ce să zic ca niște adevărați bucătari. Copii au fost cu ideea de a avea cărți de bucătate că să avem cât mai multe idei de rețete dar și  2 caiețele. Unul dintre ele să fie "cartea noastră de bucate" unde să punem rețetele noastre secrete😅; și altu pentru a lăsa impresii sau întâmplări amuzante ceea ce mi s-a părut oky, chiar dacă trăim în era tehnologiei, o poveste v-a stârni mai multă emoție decât un video.:)
Ideea cea mai nebunatică a fost cu personalizarea, bineînțeles toată lumea voia să știe unde și care sunt lucrurile sale. Cu scaunele am scăpat ușor, fiecare i se atribuie o culoare, probleme vor fii când se v-a reuni toată familie dar până atunci mai este. În schimb, la veselă fiecare și-a personalizat-o. Am pictat fiecare, chiar dacă unii dintre noi nu avem talent. Pe lângă ora de pictură unde fiecare a încercat să își dea silința, cred că vor fii niște amintiri speciale pentru pitici când vor crește mari ( bineînțeles dacă supraviețuiesc).  Ultimul lucru care a trebui să îl facem, a fost să coasem numele fiecăruia pe câte un prosop de bucătărie. Piticii au avut misiunea specială să scrie numele fiecăruia ca noi cei care coasem să știu cum să apară numele fiecăruia.
După toate orele de gândit, cumpărat și construit, am putu să gătit pentru prima dată în bucătărie. Bineînțeles am gătit cu toții prăjituri, și astfel la final (până să înfulecăm prăjiturile) am avut și primele poze din bucătărie. Dacă vă aduceți aminte am zis de un panou unde vom pune fotografiile, cu pozele făcute am putut să "agățăm" și ultima piesă din noua noastră bucătărie.
 Tu cum ți-ai decora bucătăria dacă ai avea ocazia să o faci cum vrei tu?

Comentarii

Postări populare