AȘA NU#1


Extraterestră, Smiley, Nu I Asa, Emoţie, Emoticon

Astăzi vin cu o noua rubrică, o rubrică pe care sincer nu voiam să o încep dar am avut parte de câteva failuri dar sper să se rezolve dacă vor fii citite. Primul articol are în plin-plan zona de mâncare, am avut 2 dezamăgiri la un lanț de fast-food care îmi place.
Încep prin a spune că sunt consumator și mă aștept ca ceea ce cumpăr să fie de o calitate bună și să semene cu poza/video-ul în care apare. Deci vorbim despre KFC, char dacă este lanțul meu de fast-food preferat am vrut să încerc 2 produse pe care nu le-am mai încercat, și să vezi ce surprize am avut.
O seară de duminică, moartă de foame și mă gândesc să iau ceva sănătos că nu am chef să gătesc. Mă  duc la KFC și zic să încerc o salata de-a lor, ceva sănătos cu puțină proteină, în plus la acest preț sigur v-a fii bună. Am luat  o salată cu pui fillet, servirea a fost rapidă, credeam că nu au dacă nu prea se cere. Problema vine după ce gust salata, pentru cei care nu mă știu eu am probleme cu mirosul dar și cu gustul. Puiul mirosea ciudat și gustul era ciudat, nu știu ce era în neregulă cu el dar nu era gustul pe care îl știu eu de la KFC. Am mâncat-o în silă, îmi era prea foame ca să mă duc să mi se dea o explicație dar am rămas cu o părere proastă despre  salaltele lor.
A doua-a întâmplare a  fost când am zis să încerc tarta lor cu ciocolată. Dacă salata am putut să o mânânc cât de cât, la această tartă mi s-a făcut rău și era să ratez un examen. Aceea tartă avea o textură ciudată, seamănă cu produsele raw vegan dar compoziția tartei este uleioasă. Pe lângă acest lucru, aveai nevoie de multă apă după fiecare înghițitură ca să se ducă. Ciocolata din această tartă nu am înțeles-o, nu îmi pot da seama nici acum dacă s-a folosit ciocolată fondantă sau ceva asemănător dar cert este că nu a fost ceea ce trebuia să fie.
Cam acesta a fost oful meu legat de KFC, dacă există cineva de la această firmă care vrea să vorbească cu mine,vă aștept mesajul. KFC rămâne alegerea mea de fast-food dar pe viitor voi merge la sigur. ca să numai am surprize neplăcute pe bani mulți.

Comentarii

Postări populare