Mașină și îngrijirea ei



Super Blog ne provoacă astăzi să ne gândim la mașina visurilor noastre dar și la modalitățile de a o întreține. Sinceră să fiu, este o probă care mă provoacă foarte mult deoarece nu am carnet dar totuși am o mașină pe care mi-am dorit mereu în secret să o încerc. Mașina pe care mi-o doresc este bineînțeles BMW i8, o mașină hibrid  care arată într-un mare fel. Am ales-o din numeroasele modele pe care le găsiți pe site-ul partenerului exclusiv OEM, vă recomand să intrați pe site, sigur vă vor încânta multitudinea de modele disponibile. Acum poate vă întrebați de ce am ales un model hibrid. Păi are o formă aerodinamică, deci este potrivită pentru plimbări rapide. Pe lângă acest aspect, designer-ul din interior este compus din materiale reciclabile, cum eu susțin această mișcare normal că am ales acest model.  Mai mult, are un motor electric care combină tehnologiile motorului cu combustie care te vor face să mai vrei să o mai conduci.
În fine, articolul de astăzi se referă la îngrijirea acestei mașini, așa că hai să trecem la treabă. Ca în orice domeniu, sunt  fană a lucrurilor originale deci și mașina are nevoie de tot ce este mai bun. Mai precis de piese BMW originale, nu de falsuri care până la urmă fac mai mult rău decât bine. Găsiți piese BMW de la eXclusiv OEM, un site unde găsiți doar piese originale, deci nu trebuie să vă faceți griji de fake-uri. Poate unii dintre voi îmi vor spune că sunt prea strictă, dar când este vorba de lucrurile mele doresc mereu doar calitate. Mașinile la fel ca orice mașinărie au nevoie de lucruri calitative care în cazul lor se numesc piese OEM BMW, care se găsesc pe site-ul lor.
Pe acest site găsiți pentru copilul vostru de la diverse accesorii până la lucrurile necesare ca să funcționeze optim.  Pentru cei care nu știau există ulei original BMW   care vă ajută mașina să fie în formă optimă. Sunt multe persoane care încearcă mereu să aleagă ceva ieftin doar ca să scape ușor , dar vreau să (re)aduc aminte oamenilor că trebuie să ia treaba asta în serios. În primul rând, trebuie să se ia în serios acest proces, statisticile arată că o bună parte din accidentele rutiere sunt din cauza lipsei de implicare în îngrijirea mașinei. În al doilea rând, dacă mașina ar putea vorbi sigur ar protesta dacă nu ar avea cele mai de calitate piese ca să poată funcționa.
Acum să vorbim de mașina aleasă de mine, și cum aș îngriji-o. Chiar dacă mașina este faină așa cum este, eu ca orice fată aș dori mereu să fie îmbunătățită. Pe lângă piesele care sunt cele mai importante, și celălalte accesorii sunt destul de necesare. După câteva ture intense, fiecare mașină are nevoie de îngrijire ca să se simtă răsfățată dar și iubită. Un filtru de aer este mereu necesar să fie verificat, mai ales dacă eu sunt cea care a condus. Pentru o mașină este un fel de medicament prin care păstrăm motorul cât mai "sănătos", până la urmă eu ies cel mai bine, așa am timp să mă plimb mai mult.
După o cursă lungă, mașina nu arată cel mai bine, așa că am fost învățată de mică să îmi păstrez jucăriile intacte. Cum în multe filme sunt fete care spală mașina, eu zic că un strat de ceară este cel mai potrivit. Sincer tipul asta de mașină trebuie mereu păstrată la un standard ridicat. Oricum luciul mașinii se îmbină perfect cu razele soarelui, ar face pe oricine invidios.
A fost fain să simt adrenalina acestui tip de mașină, chiar dacă a fost doar imaginar dar dacă aș avea ocazia să o testez fii convins că aș accepta fără să stau să mă gândeasc. Ce vreau eu să rămâneți din acest articol, dacă dețineți un BMW există un site unde găsiți piese originale, numai revin la avantaje că vi le-am spus mai sus.:)

Comentarii

Postări populare