Casa mea de vis

 
Ca orice visătoare mă întreb ce senzații m-ar cuprinde dacă după job aș ajunge la casa mea de vis.Când mă refer la casa mea de vis,mă refer la casa care este construită după ideile mele,care să conțină toate nebunile mele.Pentru acest lucru am apelat la firma AIA Proiect,o fimă specializată în proiect de casă ."AIA Proiect pune la dispoziția beneficiarilor o colecție de proiecte case optimizate sau personalizează casa în funcție de amplasament și așteptările proprietarului. Pentru a ajunge la casa mult visată, trebuie parcurse câteva etape importante atât din punct de vedere al construcției, cât și legal. Echipa AIA Proiect poate parcurge toți pașii necesari pentru a oferi valoare unei case la momentul preluării de către viitorul locatar și oferă suport pe toată perioada pre- și post-execuție. Punerea în valoare a amplasamentului începe de la deplina înțelegere a ideilor beneficiarului și se încheie cu verificarea implementării tuturor cerințelor de către constructor. Avem în echipă chiar și un evaluator ANEVAR, care poate calcula valoarea edificiului la momentul finalizării sau în oricare alt moment."Pe lângă această descriere ,i-am ales deoarece le-am văzut portofoliu de proiecte case și m-au convins că își fac treaba cu pasiune.
 Revenind la casa mea ,aș începe în primul rând cu amplasarea.Ador Bucureștiul dar zona cea mai magică pentru mine este zona Icoanei,o zonă liniștită și plină de istorie care îmi dă mereu fiori.Ar fii doar o problemă,casa mea are nevoie de mult spațiu dar cum acum doar mi-o imaginez ,o să fie o sarcină ușoară.Încep prin a spune că a mea casă ar avea un gard de vreo 2 metri înconjurat de plante agățătoare care i-ar da un aer de mister.Casa în sine ar fii spațioasă,o combinație între stilul vechi și modern.Exteriorul este al unui conac vechi,stilul acelor case care apar în filmele de groază,cu cărămizi și plante agățătoare.Această combinație mi se pare foarte interesantă,se mai găsesc și în București asemenea case,și mereu mă opresc și mă gândesc la povestea lor și de ce a vrut proprietarul să fie așa.
Casa are 2 etaje cu multe camere spațioase,ador camere spațioase și din păcate în ziua de astăzi numai avem parte de așa ceva.Una dintre camere ar fii dedicată artelor plastice,sunt o persoană care îi place să descopere noi lucruri,chiar dacă în momentul de față nu mă mai pasioază pictura dar nu știi niciodată când îți poate reveni o pasiune.O altă cameră ar fii o cameră de oaspeți cu tematică primăvară,toată camera ar fii un omagiu acestui anotimp care ne face să visăm.Ar fii vopsită într-o culoare caldă,cu un baldechin scos din poveste,care ar încura oaspeții să viseze și să aibe în continuare speranță.Ultima cameră de la acest etaj aș numi-o vis,eu iubesc anumite culturi și această cameră ar fii un omagiu adus.Iubesc țările asiatice și unele țări africane,camera aceasta ar fii plină de haine tradiționale dar și de obiecte specifice tărilor,ar face pe oricine care îi trece pragul să se simță mai aproape de o anumită cultură.
 La primul etaj ar fii camera mea,camera de sport,camera de jocuri și o cameră de oaspeți.Camera mea nu ar fii o cameră ci un spațiu mare.Camera de dormit ar fii decorată în culori calde,cu baldechin și un pian în mijlocul camerei.Ador să cânt la pian chiar dacă nu am luat lecții și este un obicei care mereu mă calmează și mă ajută să reflectez.Baia ar fii pe stilul vechi,cu o cadă imensă și destul spațiu și pentru celălalte lucruri,eu personal nu sufăr băile care se află la o distanță mare de cameră,și de aceea toate camerele ar avea baie proprie.Legat de garderobă,nu aș avea 2-3 dulapuri să mi le înghesui,ar fii o cameră doar pentru haine.Eu dacă nu văd toate hainele  ,am prostul obicei să iau primul lucru care îmi cade în mână sau când caut ceva găsesc cu greu sau niciodată,așa că prefer o camera doar pentru garderobă ca să pot vedea și să aleg ținutele inspirat ,nu în grabă.Camera de sport ar fii dotată cu toate lucrurile pe care le poți cumpăra,eu mă plictisesc repede și cu cât am diversitate pot schimba sau jongla;în plus această cameră ar fii dotată cu calculator și boxe pentru a auzi muzica bine și a te ajuta să duci exercițile la bun sfârșit.Camera de jocuri ar avea vreo 2-3 calculatoare,2 special pentru gaming și unul pentru alte întrebuințe.Camera ar mai avea si playstation dar și boardgames,nu s-ar limita doar la tehnologie,câteodata boardgames te ajută să îți creezi amintiri de durată față de jocurile pe calculator.Această cameră de oaspeți ar avea ca temă culoarea albastru,iubesc culoarea aceasta dar te ajută în același timp să te relaxezi.Camera ar fii decorată în toate nuanțele deschise ale albastrului și în această cameră ar fii întotdeauna albăstrele,o floare care mie mereu mă face să mă gândesc pozitiv.
Parterul ar avea o sufragerie,bucătarie și bibliotecă .Sufrageria ar avea o canapea si multe pufuri,sunt puișorii aceia care îi poti muta si care sunt și foarte confortabili.Camera ar fii iluminată de un candelabru și ar fii plină de flori,poate pentru unii ar părea un contrast ciudat,mie îmi place să îmbin modernul cu lucrurile vechi care înca pot fi folosite.Bucătăria ar fii în stilul francez,cu ghivece pline de ierburi aromatice puse prin toată bucătăria.Trebuie să recunosc că stilul francezilor de a amenaja o bucătărie este un fel de terapie pentru cei cu fobie de gătit.Chiar dacă nu sunt o fană a gătitului ,cred că o bucătărie în acest stil m-ar face măcar să încerc să gătesc,până la urmă primul pas spre a iubi gătitul este să ai o bucătărie în care ai veni cu drag.Biblioteca este al doilea loc drag din casa mea,nu i-aș oferi 2-3 sertare ci o cameră mare unde ar încăpea multe carți.Unul dintre scopurile mele în viață este să extind biblioteca începută de mama și să adaug de-a lungul vieții mele carți care v-or face generația viitoare să îndrăgească cititul.Bibioteca ar fii o cameră veselă,foarte spațioasă unde aș pune carțile în funcție de rolul  care l-au avut în viața mea.Și în acest moment,biblioteca mea are acest principiu,mă ajută enorm să știu unde se afla exact o carte care mi-a schimbat perspectiva cândva decât să caut aceea carte și poate nici nu o găsesc .
Cam aceasta ar fii casa mea de vis,aș vrea să aibe un aer mistic din exterior și să îndemne oamenii să o viziteze și să îi descopere povestea.Dar gata cu visatul,până să avem casa de vis să ne concentrăm asupra casei pe care o avem acum,să facem din ea o casă primitoare.

Comentarii

Postări populare