Apa,motorul vieții

Astăzi vorbim despre hidratare și importanța ei în viața noastră.Am ales să vorbesc despre apa de izvor La Fântâna la 0.5 L la pet.Sursa acestei ape se află în Mitrovo Polje,o regiune muntoasă din Serbia,care se află departe de zonele urbane și industriale.
apa de izvor
apa de izvor
Am ales să vorbesc despre acestă apă deoarece are un gust neutru bogat și este printre puținele ape care le poț găsi la PET de 0.5 L.Eu sunt o mare fană a apei la pet ,mi se pare că aceste ape au un gust mai intens și își satisface mai repede pofta de apă.
După cum bine știți hidratarea este esențială pentru a funcșiona bine și vă voi spune unele dintre secretele mele ca să mă hidratez corect și eficient.

Măsurarea cantității de apă

Pentru unii sună prostesc dar să vă spun cum am ajuns să îmi măsor câți litri de apă beau.Îmi aduc aminte că acum câțiva ani am mers la doctor,și ca oricine nu am fost la doctor la un control,am fost să văd de ce am dureri de spate.După ceva controale și ecografie,am aflat că am nisip la rinichi,această afecțiune apare când nu te hidratezi corespunzător.Am început atunci să îmi măsor câți litri beam,îmi era greu când ieșeam în oraș dar până la urmă am găsit un truc,vedeam dacă beam cel puțin 0.5L.Am observat atunci că apa la pet are un gust bun,și de cele mai multe ori îmi pot păcăli așa corpul dacă vrea sucuri acidulate.

      Apa cu diferite arome

Poate părea ciudat dar acum îți poți face apa să aibe ce aromă dorești tu.Este un truc util dacă ai poftă să bei sucuri acidulate dar nu numai.Recomand aceste ape deoarece le poti face pe loc și poți avea ce combinații îți trece prin cap.Le recomand cu căldură în special celor mici,mi se pare un mod ingenios ce ai face pe cei mici să se hidrateze,în același timp își iau și vitamine sau diverse substanțe nutritive.

 O să închei reamintind că apa la pet are un gust mai intesn,probabil din cauza sticlei și să nu uitați să vă hidratați corespunzător să vă păstrați sănătoși și mereu plini de viață.:)

Comentarii

Postări populare