Online este mereu ma simplu



Dragilor astăzi revin cu un articol despre online și beneficiile lui, mai exact de ce ar trebui să ne axăm să cumpărăm mai des online în detrimentul magazinelor clasice. Chiar dacă suntem în 2018, văd că încă sunt destule persoane care încă nu se încred în calitatea produselor prezentate online și vor să meargă în magazine fizice. Eu una nu înțeleg încă această mentalitate, adică crezi că există site-uri care vor să te înșele (și chiar dacă ar fii), există întotdeauna soluții. Poate pentru unii li se pare o bătaie de cap dar din fericire sau din păcate acesta este viitorul și trebuie ușor, ușor să ne obijnuim. În plus, poate doar mi se pare dar în ultima perioadă am găsit doar angajați recalcitranți sau cu o atitudine nu prea potrivită, așa că eu m-am lăcuit. Oricum crudul adevăr este că îți pierzi timpul, cum timpul este limitat, eu una nu prea vreau să-l pierd aiurea, mai bine stau și fac ceva ce îmi face plăcere cu timpul pe care l-aș pierde umblând prin magazine.
Acum hai să vă prezint un magazin cu care sunteți familiari dacă m-ați mai urmărit. Se numește Vindem-ieftin.ro, se ocupă cu comercializarea materialelor de construcție online. Am revenit la acest magazin deoarece au un concept pe care nu l-am mai văzut nicăieri și m-am gândit că vi se v-a părea interesant. Pe scurt, când primești comanda poți lăsa o recenzie video în locul celei scrise. Mi se pare genială această abordare, așa poți vedea câți chiar au comandat nu oameni care vor doar să dea feedback negativ. Cei de la magazin vă încurajează pe voi cumpărătorii să aveți aceste recenzii iar ei vă oferă discount la comandă . În acest fel, toate părțile au de câștigat dar cel mai important este că putem trece la următorul nivel, unde prin recenzii video putem vedea calitatea dar și profesionalismul unei firme.
Magazinul comercializează toate materialele de construcții necesare pentru construcția unei case, de la țigă metalică până la tapet. Pentru cei care nu au mai auzit de ei, ei sunt un intermediar direct între cumpărător și firmă, deci ei efectiv nu dețin materialele ci doar ajută ca producătorii să ajungă la clienți. Pe lângă aceasta, dacă v-ați uitat pe site nu veți găsi prețuri, ei calculează prețurile pe bază de cantitate. Este un lucru lucru, așa poți obține un preț bun pentru cantitatea pe care o dorești, numai este necesar să te tocmești cu vânzătorii așa cum se întâmplă în magazinele fizice.
Acum poate vă întrebați de ce insist așa mult. Păi, în primul rând cum am mai spus online-ul m-a scutit de unele inconveniențe. În perioada când îmi renovam casa am avut unele altercații când am fost prin magazine. Pe lângă angajații plictisiți care nu dădeau doi bani pe tine, atunci când vedeau că ești interesat de vreun produs, hopa veneau și încercau mereu să te convingă, mai puțin subtil să iei ce îți recomandau ei. Nu știu cum să o spun, dar atâta timp cât cumpăr din banii mei, bineînțeles că vreau să cumpăr ce vreau eu, nu altceva.
Acest magazin online are unele plusuri pe care sincer voiam să le știu când am avut nevoie. Unul dintre ele este că poți beneficia de consiliere competentă gratuită pentru a afla mai multe informații despre produse. Alt avantaj este că marfa vine direct de la producători. Acest lucru este foarte important deoarece astfel se scutesc bani și în același timp știi că produsele vin împachetate corespunzător și sunt intacte. De aceea cred că recenziile video reflectă cel mai bine calitatea produselor dar și seriozitatea  unei firme.
 Așa că dragii mei dacă v-am făcut curioși, intrați pe site-ul lor și convingeți-vă singuri ce spun clienții despre ei.:)

Comentarii

Postări populare