O escapadă romantică

Templul Debod, din Madrid. Foto: Wikipedia
imagine preluată de pe Wikipedia

Stau în pat și mă uit la el cum pictează, așa îmi dau seama cât de norocoasă sunt că l-am întâlnit în viața mea. Așa brutal mă izbește în față că a trecut prea mult timp de când nu am mai plecat într-o escapadă. În această euforie caut  oferte city break și ajung la city break Christian Tour. Văd că au destule oferte dar sincer pentru ceva romantic nu voiam ceva prea evident ca Parisul. Căutând și iar căutând, am decis să aleg aleg o țară cu un climat blând, să fie în contrast cu vremea mohorâtă de la noi. Într-un final mă decid să aleg Spania, pe lângă vremea bună este o țară foarte romantic dar nu așa evidentă ca și Franța. Cum nu am fost deloc am decis să facem un city break în Madrid, ca și capitală sigur nu ai cum să te plictisești, în plus este învăluit de aerul acela regal.
Primul pas pentru această escapadă este bineînțeles achiziționarea biletelor de avion, așa am ajuns să iau bilete de avion Christian Tour. Am luat biletele de la ei deoarece mi s-au părut accesibile ca preț și le puteam achiziționa pentru weekendul acesta. Următorul pas ar fii cazarea, noroc că am cunoștințe care ne-ar primii cu căldură pentru câteva seri. Cel mai important în organizarea acestei ieșiri ar fii ce am face, să putem combina pasiunea mea pentru istorie cu pasiunea lui pentru pictură.
Când am conceput aceste obiective turistice, pe lângă pasiunile noastre am dorit să păstrez aerul acela de dragoste și mister.

  1.  Primul pe listă ar fii Palacio Real sau Palatul regal pentru cei care nu știu spaniola. L-am ales deoarece este un simbol al acestui minunat oraș și în același timp îmbină pasiunile noastre. Palatul în sine este o portiță spre trecutul familiei regale și în același timp ne putem imagina viața trăită în acest palat prin toate operele de artă.
  2.  Parcul Retiro este perfect pentru a descoperi și o altă latură a acestui oraș. Este un loc numai bun pentru a fii în contact cu natura, este cel mai mare parc și s-ar putea să ia o zi întreagă să îl descoperi. În acest parc se află și un labirint care cu siguranță nu trebuie ratat. În acest parc se mai află și Poarta Alcala, mai exact la ieșirea din nord-vest. Este un monument impresionant prin cele 5 porți- 3 arcade și 2 porți mai mici. Poarta te cativează prin ornamentele complexe dar și zona care o înconjoară care este plină de flori.
  3. Templul Debod este un templu dedicat zeiței Isis, deci ați ghicit că este din Egipt. Dacă sunteți pasionați de Egipt ca mine și nu puteți ajunge acolo, cel puțin se găsește și în Spania un templu. 
Am vorbit de obiective turistice care sunt și romantice dar totuși aș dori și activități doar pentru îndrăgostiți.
  • Spania este țara oamenilor fericiți care se încarc cu energie prin muzică și dans, deci o seară de dans este perfectă. Spania este cunoscută pentru tango, așa că o seara de milonga este perfectă pentru a ne redescoperi unul pe celălat.
  • O cină romatică este un sfărșit potrivit pentru escapada noastră, așa că Casa Patas este potrivită. De menționat este că aici poți servi o cină romantică în timp ce privești dansatori de Flamingo.
Văd că mi-a luat o oră să planific această escapadă, dar acum vine partea dificilă, cum îi spun că am planificat o escapadă pentru weekendul acesta? Să mă ridic, să-l iau în brațe și să îi spun?  Să îî spun pur și simplu? Cred că cel mai oky ar fii să fac un puzzle din prăjituri cu răvaș.

Vă voi ține la curent dar mulțumesc SuperBlog pentru această șansă să planific o escapadă romantică.:)

Comentarii

Postări populare