Ce trebuie să ai mereu la tine

Bună, bună

Am revenit cu prima probă din competiția Super Blog 2018, o competiție de blogging creativ la care vă îndemn să vă înscrieți dacă nu ați făcut-o deja. Deci prima probă ne pune în ipostaza de a ne gândi care sunt 10 produse esențiale în orice garderobă. Mi-a dat ceva bătăi de cap deoarece a trebui să mă gândesc serios la momentele când aveam nevoie de ceva și nu se găsea în garderoba mea.

Tricouri Mânecă scurtă  - Wrangler - Top
imagine preluată de pe site-ul answear.ro
  1. Rochia elegantă este cea mai importantă și de aceea este prima din lista mea. Nu contează că este roșie sau neagră, cu o rochie niciodată nu poți da greși la nici un eveniment. Nu am nici o întâmplare neplăcută, am o mamă care mi-a implementat de mică ideea de a avea mereu o rochie ( mersi mami!).
  2. Bluza albă se potrivește cu orice. Chiar dacă acum câțiva ani nu o sufeream deoarece îmi aducea aminte de perioada când eram la școală și eram OBLIGATĂ, acum nu mi se mai are așa o pacoste. Este safe și o poți combina cu orice, și se potrivește mereu când ai întâlniri de afaceri unde trebuie să emani profesionism.
  3. Paltonul, piesa care se potrivește de minune primăvara. Este o piesă care se poate purta și toamna dar mie tot mi se pare potrivită primăvara. Vă recomand cu căldură să încercați paltoanele lungi, vă protejează de frig dar în același timp vă dă un aer boem.
  4. Adidașii sau salvatorii tăi. Întotdeauna dar întotdeauna să exista o pereche de adidași. Mai mult, când mergeți la o petrecere să vă luați și o pereche de adidași dacă simți că nu poți sta mult cu pantofi cu toc. Eu am probleme cu picioarele și nu pot sta mult cu tocuri în picioare, din păcate  am vrut să stau numai cu tocuri la o petrecere, așa că într-un final am fost nevoită să plec devreme deoarece am avut așa dureri încât am renunțat la ei. În plus, cine nu are măcar o pereche când sunt așa comozi și colorați?
  5. Sandale sau atracția verii. Când vine vara primul meu gând este să îmi scot toate perechiile. Sunt perfecte și zici că plutești dacă ești norocoasă și ți-ai găsit sandale cu toc de plută (heheh, chiar sunt^^).
  6. Fusta din blugi, mai are cineva? Dacă tot este toamnă recomand fusta de blugi, vă dau o sugestie. Dacă vrei să faci ceva poze în perioada asta combină fusta de blugi cu o pereche de dres negru grosuț, și vei vedea că vei avea niște poze reușite.
  7. Pulovărul larg, poate fii făcut de bunica sau poate fii cumpărat din magazin. O piesă esențială pentru perioada friguroasă, dacă numai aveți bunici care să vă facă nu uitați că găsiți mereu în magazine. Dar totuși, nu este  mai fain cel făcut de buni?
  8. Jeans sau produsul cel mai iubit în 2018. Poate am fost eu cam dură de l-am pus așa jos în topul meu dar cu siguranță nu există femeie să nu aibe cel puțin o pereche în garderobă. Tot ce voi spune la ei este să îi purtați cu mândrie, sunt simbolul independenței feminine. 
  9. Tricoul face casă bună cu jeans-ul așa că există numeroase combinații, și este necesar să ai măcar 3 în garderobă. În plus, fă-ți și un tricou personalizat, așa toată lumea v-a vedea cum ești cu adevărat.:p
  10. Ultimul dar nu cel din urmă este salopeta. Nu multă lume are în garderobă dar ar trebui mai  ales când se găsesc în așa multe combinații. Ar trebui să aveți, este unul dintre acele piese vestimentare care nu îți ia mult timp să le îmbraci, și se văd așa fain dacă le porți cu atitudinea potrivită.
Sper că v-a ajutat acest top, sunt curioasă  câte piese aveți din ce am enumerat eu.:)

Comentarii

Postări populare