O altfel de amintire





Super Blog ne dă astăzi posibilitatea de a ne juca un obiect tot mai popular în zilele noastre, gravatorul laser.  Obiectul folosit de noi se numește BCL-0503MU și este achiziționat de la  Color România. Am ales acest model deoarece nu ocupă mult spațiu și poate fii pus ușor pe orice birou sau masă de lucru.De când am auzit de această provocare, m-am întrebat ce nu se poate face cu acest obiect, poți crea cadouri unice până la logouri inedite.
Pentru articolul de astăzi m-am gândit un cadou memorabil pentru mama mea. Am ales acest model deoarece se poate grava pe orice metal și materiale nemetalice, deci am o gamă largă de materiale din care pot alege. Deci  tot vine Crăciunul destul de repede, așa că m-am gândit să îi ofer un set personalizat de globulețe pentru brad, unde aceste globulețe să aibe mesaje iar altele să aibe poze cu noi din diferite perioade. Acum știți cum este, ideile vin mereu repede dar mai greu punem în practică ideile. Cel mai greu mi-a fost să găsesc pozele, și să nu suspecteze ea nimic. Am avut noroc cu tata care mi-a fost complice și a știut cum să o tragă de limbă să scoată toate pozele. Așa ca să vă faceți o idee, mama pune pozele în funcție de perioade și nu ar fii avut nici un folos dacă eu aș fii știut unde ar fii fost doar o cutie. După o perioadă până s-au decis să scoată din pod toate pozele, acolo a început greul meu, cum să fac să iau poze din casă dar să le aduc repede să nu vadă că le-am "sustras". Până la urmă am avut un mare noroc și nu a observat nimic, chiar dacă mă vedea în fiecarea seară înconjurată de atâtea amintiri pe podea, sincer nu știam pe care să le aleg și aveam nevoie să le văd pe toate să văd care îmi transmit emoții puternice. După ce am ales pozele, vă dați seama că restul a fost ușor, pozele s-au gravat frumos și cel mai important foarte repede. Eu am fost puțin nervoasă, este prima dată când gravez fotografii și nu știam ce calitate vor avea. Bineînțeles că au ieșit super, din acest motiv mi-am făcut și eu un set identic, așa am început eu să îmi placă să îmbodobesc bradul. Când i-am dat acest cadou a rămas fără cuvinte dar m-au impresionat vorbele ei "prin acest cadou pot să te văd mereu micuță  care stătea după fusta mea, neajutorată". M-au atins vorbele ei, și mă bucur că prin acest cadou am putut să îi transmit emoție. Am uitat să vă zic că i le-am dăruit acum un an, deci aveți și voi timp să le faceți persoanelor dragi cadouri asemănătoare.

Comentarii

Postări populare