Sportul, relaxare sau un rău necesar?


MIBv - poze carusel 1-1 - 2

Când suntem copii vedem sportul ca ceva normal, un lucru care ne ajută să creem amintiri frumoase. Însă, când creștem și ne lovim brutal de barierele lumii, vedem cât de superficiali suntem și cât de important devine aspectul fizic. Uite așa, începem  să facem sport din obligație ca să încadrăm în standardele societății și începem să percepem sportul ca ceva ce trebuie făcut și uităm cât de relaxant este.
Sunt și eu un simplu om care  la un moment dat a dorit să se încadreze în standardele societății dar care o spune cu mândrie că s-a lăsat păgubașă repede. Am mai spus-o și cu alte ocazii, mă plictisesc repede și dacă văd că un lucru nu îmi aduce ceva benefic. Cam așa a fost perioada când am făcut sport doar pentru a mă încadra în niște standarde.
Vă dați seama că am renunțat repede și m-am orientat spre lucrurile care îmi făceau plăcere; așa am ajuns într-un final să fac sport din nou. Am început să joc tenis de câmp din plăcere și că îmi aducea aminte cât de entuziasmată eram de acest sport când eram mică; nici nu mă gândeam că fac sport ci doar eram nostalgică de o perioadă îndepărtată. Așa a început perioada în care încercam tot ce îmi făcea plăcere când eram mică; așa am ajuns să mă dau din nou cu rolele sau să alerg. Am invocat bucuria pe care o simțeam atunci și chiar dacă numai am aceea vârstă s-a păstrat și acest lucru mă bucură nespus. Dacă v-am făcut ''poftă" de puțină mișcare vă invit Brașov International Marathon, o competitie deschisă publicului larg care iubește mișcarea; pentru mai multe detalii vă las link-urile:  http://maratonulbrasov.ro/ și https://www.facebook.com/maratonulbrasov . Competiția are mai multe probe printre acestea se numără cursa de maraton (42 km), cea de semimaraton (21 km), cursa simplă (10,7 km), cursa populară (5,7 km, caritabilă, necompetițională și necronometrată), cursa team run (4×10,7 km) și cursa copiilor între 6 și 14 ani. Anul acesta vor exista și două curse în premieră: cea de 2,5 km, necompetițională și necronometrată și Crosul Universității Transilvania, de 2,5 km. Înscrierile sunt deschise publicului până în data de 15 mai.
Așa că iubitorii de mișcare aveți un eveniment super fain care nu trebuie ratat. Cei care s-au regăsit în ceea ce am scris și încă nu v-ați găsit motivația, vă dau un sfat: cheia este la voi.Nu voi da vreun sfat, eu zic să meditați puțin și să vă gășiți singuri motivația, suntem oameni diferiți și de aceea motivația v-a fi diferită la fiecare persoană.:d

Comentarii

Postări populare