Îți place rock-ul, hai la festival!



A început perioada festivalurilor și sunt în al nouălea cer, așa că m-am gândit să vă povestesc și vouă. Cei care mă urmăriți știți că sunt o mare fană a festivalurilor, și mă bucur să vă anunț că de anul acesta în București avem un nou festival. Nu este orice festival ci unul dedicat rock-ului, dacă sunt fani printre cititorii mei sper că v-am dat o veste bună.  Se numește  Old Blacks Rock & More Festival și va fii în data de 25 mai la Arenele Romane. Cum puteți vedea și din poster vor fii o grămadă de trupe rock dar nu numai  așa că va fii pentru toată lumea.
 Chiar dacă va fii prima ediție sunt foarte încrezătoare că v-a fii un succes răsunător, sunt așa încrezătoare deoarece am văzut care sunt sponsorii și știu că vor avea grijă să avem parte de o experiență unică.
 Sincer abia aștept să văd ce atmosferă va fii și câți rockeri avem prin București.  Pe lângă atmosferă, abia aștept să aud trupele, la unele am mai fost și mereu m-au surprins iar la unele v-a fii prima experiență și sunt singură că v-a fii ceva unic.  Subcarpații este una dintre trupele pe care le aștept, din păcate anul acesta nu am putut ajunge la nici un concert de-al lor dar să îi întâlnesc la acest festival va fii ceva fain. Vița de Vie este altă trupe pe care o aștept dar care nu am putut-o asculta până acum live din cauza timpului și a baniilor. Știu că sună ca un clișeu dar mă bucur că voi asculta așa multă diversitate într-o singură seară; sincer merită banii pentru atâtea trupe.
 Așa ca o încheiere, sper să văd căt mai multe persoane la acest festival și dacă mă vedeți pe acolo ar fii fain să veniți să stați cu noi.:D

Comentarii

Postări populare