Partner challenge#3

Provocarea #3:Cum ne putem opri din a bea sucuri acidulate,fiindcă au o concentrație mare de zahăr si ne face rău

Provocarea aceasta mi-a dat bătăi de cap deoarece eu încerc să scot sucurile definitiv din alimentația mea dar încă nu am reușit, totusi am reușit să diminuez cantitatea consumată. Sucurile acidulate sunt o sursă imensă de zahăr și ar trebui toată lumea să conștientizeze ce efecte negative au asupra organismului. În primul rând, crește glicemie ceea ce nu este bine,dacă ne obijnuim corpul cu glicemie mărită se poate face diabet mult mai ușor. Sucurile conțin și cofeină, dacă consumăm o perioada lungă de timp sucuri putem avea palpitații și într-un final putem face un atac de cord din cauza excitării excesive a inimii. Ca efecte secundare pot apărea insomniile, predispoziție la depresie și bineînțeles îngrășarea.
 Ca sfaturi în a diminua băutul sucului și în final să-l scoatem definitiv din alimentație sunt:
  1. În primul rând să conștietizăm că ne face rău, până la urmă creierul ne dictează pofta de suc și trebuie să-l reeducăm cumva ca la copii mici că nu este bun. Eu am încercat diferite chestii de pe youtube, au efect dar pe o perioada mare de timp.
  2. Să numai cumpărăm, cred că asta trebuia să fie prima😀, nu dai bani pe suc deci fără tentații.
  3. Să înlocuiești sucul cu apa minerală, știi cum este vorba aceea să alegem răul cel mai mic. Eu una nu beau suc pentru gust ci pentru bulele acelea , cei care aveți aceași chestie ca mine o să vedeți că  v-a funcționa.
Doar sfaturile acestea vi le pot da pentru că doar pe acestea le-am încercat, dacă aveți voi alte idei le aștept cu drag să le încerc.:d

Comentarii

Postări populare