O călătorie spre altă lume

Auroră, Aurora Boreala, Zăpadă, Lumini Nothern
preluată de pe pixabay.com

Călătoria este un lucru așteptat de noi toți dar pentru fiecare are o însemnătate diferită. Când nu avem bani călătoria se poate transforma într-un treasure hunt prin propriul oraș, este un bun prilej de a descoperi ceva nou despre propriul oraș. Pentru alți poate o fii o aventură cu un bilet doar dus într-un loc pe care și-l doresc de foarte mult timp să-l viziteze. Iar pentru cei mai norocoși poate fii aventura care duce spre descoperirea mari iubiri. Sunt curioasă care sunt amintirile voastre dragi din călătorii așa că momondo oferă premii celor mai interesante amintiri, premile sunt un city-break în valoare de 500 euro sau unul dintre cele 5 vouchere de călători în valoare de 50 euro. Puteți scrie comentarile până în data de 16 martie 2018, inclusiv până la ora 23:59.

Doar oare pentru mine ce înseamnă? Iubesc călătoriile și în general sunt modul meu de a descoperi noi locuri și culturi dar în unele momente când  viața mă doboară sunt un medicament. Așa s-a întâmplat și în Decembrie, o lună foarte tumultoasă care  mi-a oferit multe încercări dar și clipe unice. Am avut noroc cu o prietenă care știe să asculte și si-a dat seama că ceva nu este în regulă cu mine; așa aflu cu 2 zile înainte că mergem în excursie. Nu mi-a zis unde și mi-a sugerat să îmi iau haine groase; eu cu moralul la pământ am fost puțin cam sceptică dar când am conștientizat că voi merge într-un loc necunoscut parcă am renăscut. A fost ca o pastilă care mi-a redat optimismul și parcă a sters toate întâmplările neplăcute. Deci aflu la aeroport că vom merge în Norvegia, tipa m-a rugat să nu o întreb unde mergem mai exact și că o să fie o surpriză. Sincer credeam că vom merge la sky sau să vedem un oraș anume dar nu, alta era surpriza. De la aeroport mi-a zis că mergem în Senja, o insulă care nu mi-a spus nimic la prima vedere. În febra aventuri ai căutat despre insulă și nu mă dădea pe spate, da este înconjurată de apă și pădure dar nu prea aveam ce face mai ales când erau temperaturi cu -.

Am ajuns seara pe la 21:00-22:00 și am rămas mască când am văzut Aurora Boreală. Ne-am tras mașină și am luat o pătură și am stat toată noaptea să admirăm peisajul. Nu exagerez că acest fenomen este magic, sincer m-a apucat plânsul. Un plâns care te ajută să te descarci dar care în același timp te face să conștientizezi de frumusețea vieții. Nu degeaba se spune că Aurora Boreală face parte din ciclul vieții și că aceasta adăpostește spiritele strămoșilor, m-am simțit mai aproape de trecut și l-am acceptat cu bune dar și cu rele. A fost o noapte magică care m-a ajutat să meditez dar care mi-a arătat că mai există oameni care vor încerca mereu să îți arate că viața este magică și că trebuie mereu să căutăm acest lucru.

Întoarcerea a fost extraordinară și am putut vedea multe lucruri frumoase pe care le-am ratat la dus și mă bucur că încă mai am aceș vibe și acum; vă  recomand și vouă să mergeți și să vedeți acest minunat fenomen. Până atunci, nu uitați să lăsați un comentariu cu cea mai frumoasă amintire din călătorile vostre ca să puteți intra în concursul organizat de momondo.Mult succes și sper să văd câți mai mulți câștigători!