Cea mai gingașă bijuterie, perla

Cercei Lucky Perle Naturale Albe
imagine preluată de pe www.cadourisiperle.ro

Perlele au fost mereu fascinante și de aceea s-au scris multe povești despre ele. Sunt multe mituri legate de acestea dar cea mai frumoasă mi se pare aceasta din textele vedice ( texte din Sanskrita). Mitul spune că perlele sunt născute din apele Pământului cu puterile Raiului iar acestea (perlele) sunt fiicele Lunii. Cert este că  perle au avut mereu semnificații diferite, de la înțelepciune până la puritate.

De la aceste povești, vă dați seama că de-a lungul timpului bijuteriile cu perle au fost dăruite doar persoanelor importante și în jurul lor s-au creat diferite povești despre posesori. Am găsit un site ce are o grămadă de bijuteri cu perle naturale. Aceste perle se pot oferi la diferite ocazii așa că hai sa povestim cui și de ce le-am oferi. În primul rând, mi-aș face singură un cadou deoarece am văzut un set de care m-am îndrăgostit. Este un set de cercei cu bufniță cu perle, pentru cei care nu știu sunt înebunită după bufniți și foarte rar găsește bijuterii cu ele din argint. Ar fii cadoul perfect pentru Paște deoarece ar fii prima mea bijuterie cu perle.

Perlele pentru mine înseamna speranță și i-aș dărui mamei mele unul dintre seturile de perle mamă-fiică. Am mai spus și cu alte ocazii, mama este cea mai importantă persoană și de mult și-a dorit un astfel de colier. Nu i-aș oferi la o ocazie specială, simplu fapt că este lângă mine este cea mai importantă ocazie. Pentru mama perlele sunt niște bijuterii speciale deoarece bunica mea primise de la mama ei un colier din perle dar care din păcate s-a pierdut. Îmi aduc și acum aminte când eram mică și îmi povestea despre acel colier micuț și simplu pe care bunica il arăta și ea ca și un copil își făcea diferite scenarii despre proveniența lui. Cert este că ar fii o amintire frumoasă pentru mine să am o bijuterie la fel ca a mamei, m-aș simți mereu mai aproape de ea și acesta este cel mai neprețuit dar.

Sper că v-au plăcut informațiile despre perle și aștept să îmi spuneți cui i-ați face voi cadou și de ce.:d

Comentarii

Postări populare