Planul de vacanță FĂCUT ÎN 5 ORE

Uite că a venit și prima probă din concursul Super Blog; o primă proba care este pe gustul meu. Deci provocarea sună în felul următor: sunt căștigătoarea unui concurs de travel și am o roată cu circuite Cristian Tour .  Regula este simplă, învărt și văd ce mi-a căzut. Cum sunt o norocoasă am avut norocul ce a câștiga un circuit cu următoarele distinații: Umbria, Iordania și Japonia. Nu îmi găsesc cuvintele și sunt în stare de șoc pentru că am căștigat un circuit care îmi permite să vizitez și Asia, ceea ce nu mă așteptam; sincer mă bucura dacă căștigam doar o excursie până în Milano😀. După câteva minute sunt anunțată că am la dispoziție doar 5 ore să îmi fac bagajele dar și lista cu obiectivele turistice pe care vreau să le văd. Primul lucru pe care l-am făcut a fost să îi pun să repete, nu îmi venea să cred că am doar 5 ore să îmi fac bagajele și să plec hai-hui prin lume. După ce m-am dezmeticit, am început să simt gustul aventuri și așa au început cele mai intense 5 ore din viață pentru a mă pregăti.

Mi-am bătut puțin capul cu bagajul până mi-a venit idea de a merge prima dată în Japonia. Am renunțat de a-mi lua haine cu mine și vă voi spune de ce.  Este cel mai ușor mod de a face un cosplay; m-aș îmbrăca de acasa în ceva, s-ar holba oamenii până aș ajunge la aeroport dar în Japonia altfel ar sta treaba. Și uite așa încep cu ce aș vizita în țara mea de suflet.
 Clar că primul lucru pe care l-aș face ar fii să merg la o întâlnire a cosplayerilor din Tokyo și cel mai bun loc de vizitat este Harajuku. Pentru cei  care nu știu, este un district al Tokyoului și este cunoscut ca centrul de întâlnire a tinerilor. Aici sunt o grămadă de magazine cu haine vechi sau noi dar și magazine dedicate cosplayului; deci este locul ideal de a schimba idei sau de a cumpăra haine.
 După  Tokyo următoarea oprire ar fii Kyoto, zona cireșilor cum îmi place mie să o denumesc. Cum a fost capitala țării aici se găsesc mai multe palate și ce fată nu ar dori să le viziteze?  Cel mai important este palatul Nijo, palatul primului shogun Tokugawa; pe lângă arhitecuta impresionantă, podeaua palatului scoate un sunet specific prin care își puteau da seama dacă sunt inamici în palat. Pe lângă palate aici sunt renumitele gheișe, deci cel mai mult timp aș sta e lângă ele să le învăț rutina. De când am văzut filmele cu gheise îmi doresc să petrec ceva zile în această atmosferă. Ar fii o experiență unică să vezi ce presupune această viață de la aplicarea unui machiaj până la stăpânirea artei de a întreține o conversație.
poză preluată de pe cristiantour.ro
Mă uit la ceas și văd că mai am doar 2 ore din planificarea călătorie și eu am scris doar despre Japonia, așa că urmează Iordania Experience .  Iordania este cunoscut pentru orașul Petra, un oraș antic ce se află în mijlocul deșertului. Este interesant că această călătorie spre oraș se face cu cămilele prin deșert, ceea ce sporește misterul orașului.  Orașul este învălui în mister  și ca să-l descoperi trebuie să-l vizitezi așa că nu voi intra în detalii. Alt obiectiv turistic este Marea moartă, poate unii vă întrebați ce aș putea vedea la o mare. Păi poate sună bătrânesc dar aș vrea să încerc nămolul, am auzit că face minumi la ten și aș vrea să încerc această ipoteză. Pe lângă aceasta doresc de mult timp să fac pluta. Marea moartă este foarte sărată așa ca nu ai cum să te îneci dacă vrei să faci pluta, în plus ar fii fain să am o poză în care aș citi o revistă în timp ce fac pluta😁😁.
Recline and Read a Newspaper in the Dead Sea Karak  Jordan
imagine preluată de pe www.afar.com
Mă uit la ceas și văd că mai am 45 minute să scriu despre Umbria. Farmecul Umbrei văd că este pentru mulți un mare necunoscut. Umbria este o regiune din Italia care se învecinează cu Toscana și Lazio, chiar dacă se învecinează cu regiuni interesante are și ea obiective turstice unice. Catedrala Orvieto este construită în secolul XIV și toate picturile din catedrală au ca temă ridicarea Maici Domnului la cer. Arhitectura este gothică de aceea catedrala are o fațadă plină de statui și simboluri(îngeri, boi, leu și șoim); aceste lucruri fac din această catedrală un simbol al perioadei medievale târzi. Un lucru interesant de vizitat în această regiune este Pozzo di S. Patrizio(Tunelul St. Patrick's) construit în anul 1527. Scopul acestui tunel era ca oamenii să aibe și altă sursă de apă dar și adăpost dacă erau atacați. Numele acestui tunel este dat de legenda medievală în care Patrick din Irlanda  a  ajuns în Purgatoriu. Chiar dacă nu am vrut să mă leg de alte regiuni din Italia, sper să ceea ce am scris v-a făcut curioși și despre această regiune din centrul Italiei plină de  monumente gothice.
Image result for Pozzo di S. Patrizio
Pozzo di S Patrizio
imagine preluată de pe www.tripadvision.com
Văd că m-am încadrat în timp pentru a-mi scrie obiectivele turistice din fiecare țară, acum urmează să ajung acolo și să revin cu povești. Până atunci vă invit să îmi spuneți dacă ați fost vreodată puși în situația de a vă face repede bagajele pentru vacanță.

Comentarii

Postări populare