Reparațiile, offf



Când auzim despre reparații cred că pe toți ne i-au palpitațile. Sunt un rău necesar dar sunt singurele lucruri care încercăm să le amânăm cât mai mult posibil. Încercăm să le amânăm pentru că știm că ne ia mereu durerea de cap sau ne enervăm și nimeni nu dorește așa ceva.  Chiar dacă este inevitabil să ne enervăm când se strică ceva prin casă, astăzi doresc să vă prezint o situație pe care am întâmpinat-o. Vă dați seama că pe moment am fost destul de nervoasă dar când am început să povestesc m-am gândit să transform întâmplarea în ceva amuzant; am dorit acest lucru deoarece în ultima vreme am observat că toți ne plângem de diverse lucruri și uităm să mai zâmbim (inclusiv eu).

Ca să o iau cu începutul acum 2 ani în blocul unde locuiesc s-au schimbat toate țevile. Toate bune și frumoase, toți eram așa de încântați că  lucrările nu s-au întins pe o perioadă foarte lungă și nu s-au strâns mormane de moloz și praf. Când am fost anunțată că se schimbă țevile a fost o oportunitate bună să schimb "look-ul" locuinței. Așa că draga mea casă a intrat în reamenajări, chiar dacă țevile s-au schimbat repede, cum bine ați dedus reamenajările au durat mai mult. M-am umplut de nervi  dar cine nu o face?  În sfărșit, se termină toată această nebunie și mă pot muta înapoi.

După o săptămână de când m-am mutat înapoi am fost într-un fel de concediu, a fost un concediu după tot stresul pe care l-am îndurat cu reamenajarea casei. Într-una din zile care credeam eu că am început-o foarte bine și că nu s-ar putea întâmpla nimic am avut parte de o surpriză. Totul a început cu sunetul unei picături de apă care se lovea de gresie, credeam că am uitat apa deschisă la ghiuveta de la toaletă. Când mă duc să inspectez am o mare surpriză, era deja o mică boltoacă în fața ușii de la toaletă. Primul meu gând a fost că sunt o uitucă și am lăsat cumva apa să se reverse dar în timp ce îmi trecea acest gând prin cap, poch și o picătură de apă se lovește de capul meu. Ridic pirivirea și văd un tavan ud, nu o porțiune mică ci jumătate de tavan. Eu ca o nebună care zici că ia luat foc ceva, sun un prieten și îmi trimite el un meseriaș să vină și să rezolve treaba cumva.

 Între timp, să nu inund vecinii pun 2-3 găleți și în acele momente am înțeles expresia "picătura chinezească"; dacă sunt oameni care nu știu sensul, pe scurt m-a înebunit sunetul apei care atingea găleata și mi-a dat o stare de nervozitate. Vine omul frumos și își face treaba care se întinde până seara, eu cu nervii la pământ am încercat să nu îi stau prea mult în cale ca să nu isc vreo ceartă inutilă. Am rămăs în camera mea și mă plimbam prin casă, zici că eram la maternitate și așteptam să îmi văd copilul născut. Munca s-a întins până seara și dupa ce m-am mai liniștit am putut sta de vorbă și cu omul, la un moment dat mă întreabă dacă blocul are certificat de energie și dacă are termoviziune. Eu eram pe altă planetă și în acele momente numai știam cum mă cheamă, omul vede acest lucru și îmi întinde o carte de vizită a unui tip care se ocupă de aceste lucruri și dacă doresc mai multe informații să-l sun.

 Într-un final se termină lucrarea și aflu că o țeavă nu a fost foarte bine strânsă și aceea a fost cauza boltoacei din casa mea. După ce rămân singură în casă mă apucă un râs isteric din cauza premoniței mele că va fi o zi fără peripeții. În legătură cu tavanul încă îl am așa, nu că nu aș avea bani să-l repar ci vreau să îmi aducă aminte o perioadă de timp de această peripeție.

Articolul este scris pentru Sring Super Blog 2018.

Comentarii

Postări populare